Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Γαρίδες τηγανιτές μαριναρισμένες "οι Θεικές"



Μπορεί ο τίτλος να είναι υπερβολικός.
Δεν αναφέρομαι όμως μόνο στην γεύση αλλά και στο πως αποκαλώ την "Θεά "μου Αφροδίτη!
Την ευχαριστώ που μου επιτρέπει την αναδημοσίευση.
Η συνταγή είναι από:  Γλυκές ιστορίες



Υλικά


500 γρ. μεγάλες γαρίδες με το κέλυφος

Χυμός από 2 λεμόνια
½ φλιτζάνι ούζο
½ κ.γ. πιπέρι καγιέν
Λίγες σταγόνες ταμπάσκο
Αλεύρι για το τηγάνισμα
Αλάτι κατά βούληση
Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα
1 λεμόνι κομμένο σε φέτες για το γαρνίρισμα

Οδηγίες



Ξεπλένουμε και καθαρίζουμε τις γαρίδες καλά και τις αφήνουμε στην άκρη.
Σε ένα μπολ αναμειγνύουμε το χυμό λεμονιού, το ούζο, το καγιέν και το ταμπάσκο και φτιάχνουμε την μαρινάτα μας.
Βάζουμε μέσα τις γαρίδες, σκεπάζουμε το μπολ και το βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 έως 6 ώρες.
Ανακατεύουμε το αλάτι με το αλεύρι σε μια πιατέλα.
Αλευρώνουμε τις γαρίδες, τις τινάζουμε λίγο και τις αφήνουμε σε ένα καθαρό πιάτο.
Σε ένα μεγάλο τηγάνι ζεσταίνουμε λίγο ελαιόλαδο χωρίς να καπνίσει, τηγανίζουμε μια στρώση από τις γαρίδες σε δυνατή φωτιά για 3-4 λεπτά, γυρίζοντας και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Τις αφήνουμε σε απορροφητικό χαρτί να στραγγίξουν
Σερβίρουμε ζεστές με λίγες φέτες λεμόνι.

9 σχόλια:

  1. Θεϊκές όντως, καμία υπερβολή δεν βρίσκω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι Μάρα μου όπως τα λές!! Θεϊκές αυτές οι γαρίδες. Και πως να μην είναι αφού είναι συνταγή της θεάς της Αφροδιτούλας μας, που μόνο νοστιμιές ξέρει να φτιάχνει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα δύο αγαπημένα μου κοριτσάκια, Αφροδίτη και Μαράκι, σε συνεργασία!!!
    Έτσι μπράβο...πολύ μου αρέσουν οι "μαγειρικές συνεργασίες".
    Άψογες οι γαρίδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ οι γαρίδες μαγειρεμένες έτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και απο εμένα :-) Μάρα απίθανη η φωτό σου , σε ευχαριστώ πολύ , και εσάς κορίτσια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρεπει να ναι πολύ νόστιμες ετσι...
    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, καλώς σε βρίσκω!
    Φαντάζομαι αν έχουμε κατεψυγμένες δεν υπάρχιε πρόβλημα, έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και καλώς όρισες!Οχι δεν υπάρχει πρόβλημα και εγω κατεψυγμένες κάνω πολλές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή