Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Χοιρινό με σέλινο

                                                             


Ένα πιάτο που θεωρητικά είναι και γιορτινό.
Παραδοσιακό και χειμωνιάτικο.

Υλικά
1 κιλό χοιρινό(μπούτι)
1,5 κιλό σέλινο(όχι σέλερι)
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο

Για το αυγολέμονο
2 αυγά
2-3 λεμόνια
1 κουταλάκι του γλυκού κόρν φλάουρ(αν θέλουμε πιο χυλωμένο το ζουμάκι)

Οδηγίες
Πλένουμε και στραγγίζουμε το κρέας.Σε μιά βαθιά κατσαρόλα βάζουμε ελαιόλαδο και το σωτάρουμε τόσο όσο χρειάζεται να πάρει χρώμα.Προσθέτουμε χλιαρό νερό να το σκεπάσει.Το αφήνουμε να βράσει.Στην συνέχεια καθαρίζουμε και πλένουμε το σέλινο.το κόβουμε σε μέγεθος "πένας"του ζυμαρικού.Την ρίζα την καθαρίζουμε και την κόβουμε κυβάκια..Ζεματάμε το σέλινο σε βραστό νερό για 3-4 λεπτά
Οταν το κρέας μαλακώσει ρίχνουμε και το σέλινο μέσα.Αφήνουμε να βράσουν μαζί για 20 λεπτά περίπου.
Αφήνουμε το φαγητό μας να κρυώσει 10-15 λεπτά και ετοιμάζουμε το αυγολέμονο.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

9 σχόλια:

  1. Το έφτιαξα χθες, με τον ίδιο τρόπο εκτός από το ζεμάτισμα του σέλινου.
    Το βάζω όπως είναι με εξ ίσου καλό αποτέλεσμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς το ζεμάτισμα γίνεται και πιο νόστιμο.Για λόγους καλύτερης πέψης το ζεματάμε.Μας πηραν και τα χρόνια...χαχαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τα πιο νόστιμα πιάτα που περιλαμβάνουν κρεατικά! Πολύ το ζηλεύω...

    Συγχαρητήρια Μάρα μου!
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τα πιο αγαπημένα μου φαγητά!
    Τι μου κάνεις.....τι μου κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζεματισμένο, ξεζεματισμένο το τσακίζουμε όπως και να έχει....Τι μας κάνεις τέτοια ώρα..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε δεν μου άρεσε καθόλου αυτό το φαγητό γιατί είχα πολύ έντονη τη γεύση του σέλινου, αλλά τώρα τρελαίνομαι γιατί βρήκα τη λύση στο πρόβλημα μου!
    Μάρα μου αν θες να δεις εδώ έχω την συνταγή
    http://glukomperdemata.blogspot.com/2009/12/blog-post_8140.html
    Η δικιά σου ήταν ίδια με την αρχική συνταγή που έκανα, χωρίς να θέλω να επηρεάσω τη δική σου, απλά εμένα έτσι δεν μου κάθεται όπως είπα η γεύση του σέλινου.
    Φιλάκια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντως να ξέρεις με ξεσήκωσες απόψε! χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιζάκι γειά σου!
    Θα σου πω οτι οι γεύσεις είναι καθαρά θέμα υποκειμενικό.Εγω δεν θελω να μπερδευω πολλα μαζι.Το πράσο πχ.το τρώω σκέτο.Με τρελαίνει το άτιμο.Το σελινάτο είναι μια κλασσική συνταγή...το έκανε η μαμά μου η μαμά σου..Ξέρω και άλλες κοπέλες που βάζουν πράσο.Το γλυκίζει ομως πολύ το φαγητό .Αυτό είναι κάτι που εμένα δεν μου κάνει.Εσένα ομως οχι...Και κατι που θα σε κανει να ανατριχιασει.Οσο θυμαμαι το εαυτο μου δεν εχω φαει μελι.Ενσωματωμενο ναι ετσι πανω σε μηλο η γιαουρτι μου φερνει αηδια.
    Τελος θα σου πω κατι που νομιζω οτι ολες που ασχολουμαστε με την μαγειρικη το πιστευουμε.Η μαγειρικη ειναι δημιουργια και πειραματισμος συναμα.Καλο ειναι να μαθαινουμε ο ενας απο τον αλλο.Εγω κρατω την δικη σου εναλλακτικη σε περιπτωση που βαρεθουμε το σελινατο ετσι η ακομη να το συστησω σε μια φιλη που θα εχει τετοιο θεμα.Σε φιλω σβουριχτα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λόγο ηλικίας δεν το κάνω όλο με σέλινο αλλά 50% χόρτα και μετά το σοτάρισμα του κρέατος βάζω ενα μεγάλο ψιλοκομμένο κρεμμυδι για τσαχπινιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή