Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Ζαμπονοτυρόπιτα "πλεκτή"


Μια ζαμπονοτυρόπιτα που η τεχνική της είναι άνω των 40 ετών.
Ο πατέρας μου την έφτιαχνε με φύλλο άλλο.Αυτό που βάζουν στην μπουγάτσα οι Θεσσαλονικείς.
Η γέμιση ήταν διαφορετική.Η παραλλαγή με τα υλικά είναι δική μου έμπνευση.
Με ότι γέμιση και αν την φτιάξετε το αποτέλεσμα σαν εμφάνιση θα είναι το ίδιο.

Υλικά για δύο ρολά


§  2 φύλλα σφολιάτας
§  15 φέτες γκούντα
§  10 φέτες μπέικον
§  10 φέτες ζαμπόν
§  200 γρ. κρέμα γάλακτος
§  1 αυγό


Οδηγίες
Κόβουμε το μπέικον ,το ζαμπόν και το τυρίσε μικρούς κύβους, σε ένα μπωλ
Έπειτα ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και το μισό αυγό αφού το έχουμε ελαφρώς χτυπήσει.
Βάζουμε το μίγμα στο ψυγείο για 2 ώρες περίπου να δέσουν τα υλικά.

Τοποθετούμε λαδόκολλα στο ταψί και βάζουμε το πρώτο φύλλο σφολιάτας επάνω, ρίχνουμε στην μέση το μισό μίγμα, αρχίζουμε και κόβουμε το φύλλο σφολιάτας σε 8-10 λωρίδες δεξιά και αριστερά από το μίγμα.
Έπειτα αρχίζουμε και πλέκουμε τις λωρίδες όπως στην φωτογραφία

Επαναλαμβάνουμε το ίδιο  με το δεύτερο φύλλο σφολιάτας και το υπόλοιπο μίγμα.

Τέλος αλείφουμε με το υπόλοιπο αυγό τα πλεκτά μας φύλλα.
Ψήνουμε στους 160 -180 για 40 -50 λεπτά
Όταν ψηθεί η πίτα μας, καλό θα ήταν να την αφήσουμε περίπου 10 λεπτά στο ταψί, πριν την μεταφέρουμε στην πιατέλα.
Τέλος την σερβίρουμε άκοπη στο τραπέζι και κερδίζουμε τις εντυπώσεις.
Καλή επιτυχία!


14 σχόλια:

  1. Πεινάωωωωωωωωωωω.....
    Μάρα μου τέλεια η πλεκτή ζαμπονοτυρόπιτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εδω να δεις πεινα...και των γονεων!!!πολυ λαχταριστη φαινεται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι κανω το γεμιστο, με σοκολάτα, τσουρέκι μου το Πάσχα! Μου αρέσουν πάρα πολύ όλες οι πίτες και ιδιως αυτές που φτιάχνονται με σφολιάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΟ! Τρώγεται ευχάριστα και κρύο; Θα μου άρεσε σε μπουφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ έξυπνος ο τρόπος παρασκευής,πολύ κατατοπιστικές οι εικόνες και η τελική εμφάνιση άψογη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντυπωσιακότατο και λατρεμένη η γεύση αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τέλεια αυτή η πιτούλα και τρώγεται ευχάριστα από μικρούς και μεγάλους!
    Καλημέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία η ιδέα με το φύλλο γύρω από τη γέμιση!
    Και του χρόνου, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτή η ζαμπονοτυρόπιτα, είναι πλέον διάσημη!!!
    Δεν την έχω "τολμήσει" ακόμη....αυτά μόνον το Μαράκι μας τα φτιάχνει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. einai pentanostimh...h pio grhgorh lysh otan den exoyme etoimo faghto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο, Μάρα, είναι πραγματικά ένα έργο τέχνης. Καλή Πρωτοχρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. απλα τελεια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. την εχω φτιαξει δυο τουλαχιστον φορες με την ιδια επιτυχια εγινε αναρπαστη τρωγεται και κρυα
    την συνηστω ανεπυφυλαχτα .Μπραβο Μαρα για την ιδεα που μου εδωσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ Ρούλα!!Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή