Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Γλυκοκάλαντα


Ηρθαν τα Χριστούνεννα και η Πρωτοχρονιά..
Έτσι λέει το τραγούδι...σχεδόν κάθε χρόνο μαζί με τα λεφτά που δίνω προσφέρω και ένα γλυκοκάλαντο.

Υλικά
υλικά για ένα κείκ που σας αρέσει
γλάσο άχνης
λιωμένη κουβερτούρα 
τρούφα χρωματιστή
και ότι άλλο θέλετε για διακόσμηση

Οδηγίες
Φτιάξτε το κείκ και βάλε το σε μικρά φορμάκια.
Ψήστε το
Μαζί με την διακόσμηση πασπαλίστε και αγάπη.Αν σας πέσει παραπάνω μην τρομάξετε θα γίνουν πεντανόστιμα.
Όταν σας χτυπήσουν την πόρτα για τα κάλαντα μαζί προσφέρετε και χαρτοπετσέτες.Τα μπομπιράκια λερώνονται και οι μανούλες φωνάζουν.

Μικρά tips
Καλού κακού για τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς φτιάξτε διπλή δόση.Το νέο θα διαδοθεί.
Καλά Χριστούγεννα!

10 σχόλια:

  1. Με συγκίνησες, η σκέψη σου είναι τόσο τρυφερή!
    Να είσαι πάντα καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα τα γλυκοκάλαντο-κεκάκια σου και καλή η ιδέα για το κέρασμα των μικρών!
    Χρόνια πολλά Μάρα μου! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου:
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα!!!
    Καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλά και πολύ πολύ καλες γιορτες!!!!
    Τελεια υα γλυκακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παίρνω κι εγώ ένα "γλυκοκάλαντο".....
    Καλά Χριστούγεννα φιλαράκι μου γλυκό, να είσαι πάντα γερή να μας γλυκαίνεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mαρα τέλειο το γλυκοκάλαντο!
    Τα πιστιρίκια θα τρελένονται σίγουρα , να περάσω να στα πώ και εγω ;;;;

    πολλά πολλά φιλιά , Καλά Χριστουγεννά , να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να περάσετε πολύ όμορφα! :-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάντα τέτοιες γλυκές, λαχταριστές, γιορτινές ιδέες!
    Και του Χρόνου, Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέρω που θα πάω για κάλαντα κι ας είμαι παράφωνη!
    Πολύ όμορφη και τρυφερή ιδέα!

    Φιλιά σου πολλά πολλά!
    Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή