Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Πράσα με μπέικον


Ότι θα γίνω γραφική θα γίνω.Ερωτεύσιμο μα πάνω από όλα πεντανόστιμο.
Το είδα και μου έκλεισε το μάτι.Εδώ ήμαστε είπα.Ανοίγω το ψυγείο να δω αν έχω όλα τα υλικά.
Α... στο καλό μου λείπει το μπέικον.Αύριο όμως δεν μου την γλυτώνει.Πρωί-πρωί σούπερ μάρκετ....
Με το μπέικον ανά χείρας δεν έβλεπα την στιγμή να φτάσω στο σπίτι.
Ηθικός αυτουργός η Ζαμπία.Πάντρεψε δύο αγαπημένα μου υλικά.Η γευστική της πρόταση Πράσα με κρέμα γάλακτος. Ζαμπία μου δεν μπορώ να προσπεράσω το μπέικον.Έτσι βάφτησα την συνταγή σου Πράσα με μπέικον.Συγχωρεσέ με είμαι αδύναμος κρίκος.Τα υλικά είναι για 4 μερίδες...το γεγονός ότι φαγώθηκε από 2 άτομα(το ένα είμαι εγώ) σε ένα γεύμα λέει πολλά.

Υλικά
6 πράσα (το άσπρο και το πολύ ανοιχτό πράσινο.)
1 κούπα γάλα
8 φέτες μπέικον κομμένες καρέ
2 αυγά
1 κουταλάκι του γλυκού σκόνη μουστάρδας
1 κούπα κρέμα γάλακτος
1κούπα γραβιέρα τριμμένη

Οδηγίες
Καθαρίζουμε τα πράσα και τα κόβουμε ψιλές ροδέλες.
Σε ένα βαθύ τηγάνι  βράζουμε τα πράσα με το γάλα για 15 λεπτά σε χαμηλή θερμοκρασία.
Όσο περιμένουμε τα πράσα κόβουμε το μπέικον και το σωτάρουμε λίγο σε αντικολλητικό τηγάνι.
Μόλις τα πράσα είναι έτοιμα τα σουρώνουμε και κρατάμε το γάλα που έμεινε σε ένα μπώλ.Προσθέτουμε τα αυγά την κρέμα γάλακτος ,την μουστάρδα και το 1/3 από το τυρί και τα ανακατέυουμε.
Σε ένα πυρέξ που έχουμε βουτυρώσει βάζουμε τα πράσα και από πάνω το μπέικον.

Ρίχνουμε το μείγμα με την κρέμα γάλακτος προσεχτικά να πάει παντού.Πασπαλίζουμε με το υπόλοιπο τυρί.Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά περίπου.Προσέχουμε να μην μας αρπάξει από πάνω.
Μόλις ψηθεί αφήνουμε 3-4 λεπτά και έπειτα (εδώ θα δανειστώ την ακριβής έκφραση της Ζαμπίας)
σερβίρουμε και απολαμβάνουμε ένα από τα πιο νόστιμα πιάτα που περιέχουν πράσα.
Ζαμπία μου ευχαριστώ για την άδεια αναδημοσίευσης της συνταγής.

14 σχόλια:

  1. φαινεται πολυ δελεαστικη η προταση σου
    θα την δοκιμασω αν και η οικογενεια μου εχει ενα θεμα με τα πρασσα
    και προβλεπετε να το φαω ολο μονη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!!!!
    Τόχω βάλει στο μάτι....δε θα μου τη γλυτώσει!!!!
    Καλημέρα και φιλιά...χιαστί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ηλεκτρολόγος τελειώνει σε καμία ωρα με την κουζίνα και τα υλικα τα έχω ΟΛΑ!!! Ξέρεις τι σημαίνει αυτό, ε??
    Και εγώ όταν το είδα έφαγα κόλλημα!!!
    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι κρίμα! Χτες έφτιαξα πρασόπιτα και δεν θα μου τη φάνε τόσο σύντομα... Σε λίγες μέρες όμως μπορώ να φτιάξω και την δική σου συνταγή!!! Θα σου πω εντυπώσεις, καλημέρα mara!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πού το ξέρω αυτό το πιάτο, πoύ το ξέρω!:)

    Χαίρομαι που σας άρεσε, και το απολαύσατε!
    Μάρα μου.

    * Αυτό πιστεύω ότι είναι η θετική αλληλοεπίδραση των food bloggers!

    ** Εγώ ευχαριστώ που την επέλεξες, την ερωτεύτηκες και την έφτιαξες!

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρίες μου χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η "αναδημοσιευμένη" πρόταση απο το kitchen stories.
    Ζαμπία μου εγώ ευχαριστώ για την γευστική αυτή απόλαυση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί κορίτσια θέλετε να με καταστρέψεται;;; ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΙΤΑ!!! Μην δίχνεται ωραία φαγητά!!! Ούτε και γλυκά!!! Κλαψ, κλαψ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκέτος πειρασμός το φαγάκι σου...
    Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πσσ! Ωραια συνταγη και εχω και πρασα!!! Ελεγα να φτιαξω πρασορυζο αλλα τωρα που ειδα αυτη τη συνταγη δελεαστηκα! Πολυ νοστιμο φαινεται! Α! μου λειπει ομως η σκονη μουσταρδας, τι αλλο μπορω να βαλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρσίνη φτιάξε τα πράσα ετσι και θα ευλογάς την Ζαμπία!Βάλε μουσταρδα κανονική.Διελυσέ την στην κρέμα γάλακτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσει η συνταγή σου θα τη φτιάξω σίγουραααααααα. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ ωραία συνταγή. Την έφτιαξα σήμερα και ενθουσίασε!!!
    Μπράβο πολλά στη Ζαμπία και σε σένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αφού έφτιαξα και εγώ αυτή τη συνταγή Μάρα μου, που δεν τρώω τα πράσα και μάλιστα έγλυψα και τα δαχτυλάκια μου, σημαίνει ότι η Ζαμπία μας έκανε καλή δουλειά και μας έπεισε για την νοστιμιά τους!!! Εξαιρετικό πιάτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή