Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Στραπατσάδα του "έταιρου"



Μέρες τώρα δεν έχω καθόλου την διάθεση να κάνω ανάρτηση.Η απογοήτευση μου για τα γεγονότα χτύπησε κόκκινο.Όχι πως δεν μαγείρευα...αλλά πως να κάνεις ανάρτηση με φαγητά όταν γίνονται όλα αυτά γύρω σου.Τέλος πάντων ...όπως λέω συνήθως "η ζωή συνεχίζετε" και συνεχίζω και εγώ με νέα ανάρτηση.
Καλοκαίρι γαρ και τα λαδερά δίνουν και κλέβουν την παράσταση.Μέσα λοιπόν στα λαχανικά του καλοκαιριού την πρώτη θέση στην καρδία μου έχει η ντομάτα.
Στα χέρια μου έφτασε μια μεγάλη ποσότητα από ντομάτες εκτός από να τις αποθηκεύσω για να έχω φρέσκια τον χειμώνα η πιο νόστιμη αρχικά λύση ήταν μια στραπατσάδα.
Τα υλικά δεν είναι όπως έμαθε να την φτιάχνω από την μαμά μου,αλλά επιλογή του "εταιρου μου ήμισυ"

Ας δούμε τα υλικά κατά προσέγγιση πάντα.
Υλικά
1-1,2 κιλά ώριμες ντομάτες κομμένες σε κύβους
1-2 πιπεριές κομμένες
1 κρεμμύδι τριμμένο
ελαιόλαδο
5-6 αυγά
τυρί τριμμένο (κεφαλοτύρι )
λίγο δυόσμο
αλάτι ,πιπέρι

Οδηγίες
Σε βαθύ τηγάνι ρίχνουμε τις ντομάτες με λίγο αλάτι και τις αφήνουμε να "αφήσουν " το ζουμί τους.
Προσθέτουμε το κρεμμύδι και τις πιπεριές.
Όταν κοντεύει να εξατμιστούν τα υγρά προσθέτουμε το λάδι.


Στην συνέχεια βάζουμε τα αυγά ελαφρώς χτυπημένα και ανακατεύουμε.Προσθέτουμε το τυρί ,τον δυόσμο και το πιπέρι.

Ο χρόνος που θα χρειαστούμε είναι περίπου 15-20 για να απολαύσουμε μία καλοκαιρινή και διαχρονική ομελέτα.
Καλή όρεξη και καλή επιτυχία!

11 σχόλια:

  1. τελειο καλοκαιρινο φαγακι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ο δικός σας σκηνοθέτης είναι καλύτερος! Σκηνοθετεί και το φαγητό και το blog...Τέλεια, τελειότατα!
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και χθες είχα την κουβέντα της.Να που ήρθε το σημάδι οτι πρέπει να την φτιάξω...πολύ ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευδοκία μου όντως είναι τέλειο και καλοκαιρινό και από τα αγαπημένα μου!
    erota μου αγιάτρευτε και καημέ μου μεγάλεεεεε...να την φτιάξεις"εξ οπωσδήποτε και εξ άπαντος"χαχαχαχ
    Ζαμπία μου είχα τους καλυτερότερους των δασκάλων γλυκιά μου.Με αρώματα,φιλοσοφία αισθητική,χιούμορ και οσκαροδαφνοστεφανωμένους.Έπρεπε να τους επιβεβαιώσω σαν δασκάλους και να τους ξεπεράσω(λέω εγώ).Φιλιά τοματένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η τέλεια καλοκαιρινή πρόταση, αγαπημένη συνταγή, κυρίως εύκολη, η νοστιμιά είναι δεδομένη, σλουρπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στραπατσάδα η καλοκαιρινή... Μαζί με το καρπούζι είναι το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού!!!!Και αυτή εδώ είναι τέλεια!!!
    Στην απονομή των όσκαρ της Ζαμπίας και τα δικά σου να με ειδοποιήσετε εγκαίρως για να βρώ μόδιστρο να ραφτώ...πως θα παρευρεθώ;;
    Φιλί <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαστερόπληκτη μου νοστιμιά δεν θα πεί τίποτα.Να σκεφτείς οι ντομάτες είναι από μπαξέ(βιολογικές)και τα αυγά από κότες αλανιάρες.
    Γιάννα μου καρντιά μου θα το ξέρεις πριν από τον καθένα και φυσικά θα επιλέξεις το "μενιού" της δεξίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι από τα φαγητά του καλοκαιριού που μπορώ να φάω ένα ολόκληρο τηγάνι, σταματημό δεν έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ με την Μανουσίνα εντελώς!!! Το απόλυτο καλοκαιρινό και γρήγορο φαγάκι..τώρα που υπάρχουν αληθινές ντομάτες και όχι τα ...παλούκια του χειμώνα!
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μανουσίνα μου και εγώ μέχρι τελικής πτώσεως...
    Εφη μου δεν υπάρχει..και όπως προείπα με μπαξεδίσια ντομάτα και αλανιάρικα αυγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ που μου το θύμισες το νόστιμο αυτό καλοκαιρινό φαγάκι! Και να βουτάς στη σαλτσούλα ψωμάκι σπιτικό... μμμμμ!!!! Κι έχουμε και μπαξεδίσια ντομάτα και αλανιάρικά αυγά, αμ πώς;
    Την καλημέρα μου, Μάρα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή