Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Σπιτικό παγωτό


Το καλοκαίρι είναι στα μέσα του και το παγωτό στις δόξες του τις μεγάλες.
Γενικότερα έχω έναν προβληματισμό στο πως διατηρούνται τα παγωτά.Όχι από τις εταιρίες αλλά από τους πωλητές καταστηματάρχες. Άσε που έχω την λόξα  να φτιάχνω τα πράγματα μόνη μου.
Οι απόψεις γι αυτό το παγωτό ήταν διφορούμενες.Οι μικρότεροι το λάτρεψαν.Οι μεγαλύτεροι θέλανε να είναι όπως του εμπορίου. Εγώ πάλι νομίζω ότι έχει πλούσια γεύση βανίλιας ,γάλακτος και φράουλας.Δεν έχετε παρά να το δοκιμάσετε.

Υλικά
2 κουτιά γάλα εβαπορέ 
2-4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
4 βανίλιες
2 ζαχαρούχα
70 γρ νιφάδες σοκολάτας


Για την σάλτσα φράουλας

500 γρ.φράουλες
300γρ ζάχαρη
1 κουτ.σούπας νερό
1 κουτ.σούπας κονιάκ



Οδηγίες 
Ξεκινήστε την διαδικασία έχοντας υπόψιν ότι τα γάλατα πρέπει να είναι στο ψυγείο πάνω από 8 ώρες
Εάν έχετε παγωτομηχανή η διαδικασία είναι πιο εύκολη και σαφώς την ξέρετε.
Δυστυχώς η ευτυχώς να λέω εγώ δεν έχω παγωτομηχανή.Κάθε μέρα θα έφτιαχνα παγωτό.
Πριν βγάλω τα γάλατα φτιάχνω σάλτσα φράουλας όπως  ΕΔΩ και την αφήνω να κρυώσει.
Στο μίξερ ρίχνω το παγωμένο γάλα με την ζάχαρη  και την βανίλια για 10- 15 λεπτά .Προσθέτω έπειτα και το ζαχαρούχο συνεχίζοντας για άλλα 5 λεπτά.
Βάζω το μπολ ανάμιξης στην κατάψυξη για 30-40 λεπτά.Μετά βγάζω το μείγμα και συνεχίζω την ανάδευση για άλλα 5-7 λεπτά.Βάζω στην κατάψυξη για άλλα 30-40 λεπτά. Βγάζω πάλι το μείγμα και το ξαναχτυπάμε για άλλα 5 λεπτά.
Σε ένα μπολ βάζουμε το μείγμα μας σταδιακά ρίχνοντας νιφάδες σοκολάτας.Χρησιμοποιούμε το μισό περίπου μείγμα.


Για γεύση φράουλα στο άλλο μισό προσθέτουμε την σάλτσα φράουλας και αναδεύουμε για 2-3 λεπτά




.Το βάζουμε σε μπολ και  αφήνουμε  και τις δύο γεύσεις να παγώσουν για 6-8 ώρες.
Σερβίρετε όπως επιθυμείτε και απολαύστε το όπως ο Βούδας.



Μικρά tips
Μπορείτε να αντικαταστήσετε  την ζάχαρη με κονιάκ η  μπέιλις
Η χρησιμότητα της έξτρα ζάχαρης η του ποτού είναι να κάνει αφράτο το παγωτό χωρίς να κρυσταλλώνει.

13 σχόλια:

  1. Παγωτό που με τόση ευχαρίστηση τρώει ο τετράποδος γλυκούλης φίλος μας, δεν μπορεί παρα να ειναι πεντανόστιμο!!!Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ομολογήσατε RIRI και manousina.... ότι ζηλέψατε...και εγώ γιατί ήταν ο πρώτος που το δοκίμασε,για την ακρίβεια το άρπαξε από τον 6χρονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει που δεν χρησιμοποιείς αβγουλάκια!
    Θα το έχω στα υπόψη μου. Καλέ, πάνε καλά οι μεγάλοι, ίδιο είναι το ετοιματζίδικο που δεν ξέρεις τι έχει και από πότε, ίδιο και το σπιτικό???? Δαγκωτό σπιτικό!!!

    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ θέλω κι ας είμαι μεγαλομπεμπέκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι μεγάλοι Έφη μου έχουμε μεταλλαχθεί σε δοχεία αποδοχής Ε και συντηρητικών.
    Χρύσα μου και εγώ μεγαλομπεμπέκα είμαι...χαχαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μήπως να γαυγίσω σαν τον Βούδα, για να πάρω τη μεριδούλα μου;;;; Είναι τέλειο και θα φτιαχτεί άμεσα. Φιλιά γλυκά και δροσερά σαν το παγωτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν σου έφτανε ο ένας πειρασμός, τον έκανες διπλό!
    Και σοκολάτα και φράουλα!
    Οχι τίποτε άλλο, αλλά μας βάζεις και σε διλλήματα;-)
    Διαλέγω και τα δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δάφνη μου δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα..σου στέλνω φορτηγό- ψύχτη.Φιλώ σε φραουλένια....

    Τέλειος συνδυασμός Έλενα ,χωρίς διλλήματα και αναστολές.Καλό σου βράδυ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω μέρες να βγω βόλτα στη "γειτονιά" και οι μαγείρισσες έχετε αφιερώσει κανονικά!
    Το συγκεκριμένο παγωτό το φτιάχνω κι εγώ εδώ και χρόνια, μόνο που προσθέτω κι ένα κουτάκι morfat. Επίσης, αντί για νιφάδες σοκολάτας, μπορείς να ρίξεις σπασμένα σοκολατένια cookies. Και στη δική μας οικογένεια αρέσει στους μικρούς, όχι όμως τόσο στους μεγάλους, γιατί τους φαίνεται πολύ γλυκό. Το παγωτό όμως γίνεται χάριν των παιδιών, οπότε επιμένω κι εγώ σ' αυτή τη συνταγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. simonmad..έχεις δίκιο ,το παγωτό είναι για τα παιδιά κυριώς.Η morfat σαφώς το αναδεικνύει,αλλά έχει και το Ε(λάκι) του μέσα.Εγώ ήθελα όσο πιο αγνό γίνεται.Θα δοκιμάσω την εκδοχή των cookies,αλλά δικών μου cookies.Καλό μας μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνήθως τα ψάχνω τα Ε(λάκια), αυτό πώς μου ξέφυγε;;; Ευχαριστώ για την επισήμανση, αφού γίνεται και χωρίς, θα το δοκιμάσω. Εμένα πάντως μου αρέσει κι ας είναι γλυκό. Παιδί, γαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και γω με ερμολ την εκανα,δοκιμασα τη συνταγη και ξετρελαθηκα,δε περιμενα να εχει τοσο απαλη υφη χωρις τη σαντυγη...αντι για σαλτσα φραουλας εβαλα κουκις σοκολατας και ετριψα και λιγη κουβερτουρα απο πανω,Εγινε απιθανο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή