Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ψωμί όλο "λάμψη"


Δεν θέλει πολύ κόπο και σίγουρα θα κάνει το γιορτινό σας τραπέζι ξεχωριστό.
Είχα που είχα τις κουπ πατ των αστεριών από το Μπισκοτένιο έλατο  γιατί να μην τις αξιοποιήσω ;
Και ιδού ψωμί που σε παραπέμπει για γιορτινό γεύμα.
Ας δούμε τα υλικά και την διαδικασία ...
Τελικά αποφάσισα να μην δώσω υλικά αλλά απευθείας τις συνταγές για ψωμί.
Πατήστε πάνω στο όνομα της κάθε συνταγής για δείτε τα υλικά και τις οδηγίες.
Επίσης ΕΔΩ θα βρείτε και άλλες συμβουλές και συνταγές για τον εορταστικό μας άρτο.

Οδηγίες
Αφού ζυμώσουμε το ψωμί μας το αφήνουμε να ξεκουραστεί περίπου 5-10 λεπτά.
Χωρίζουμε την ζύμη σε 5-6  μπάλες.
Με την βοήθεια του πλάστη ανοίγουμε φύλλο πάχους 1 εκατοστού.Αν το θέλουμε πιο παχύ δεν υπάρχει πρόβλημα.


Με την βοήθεια της κουπ πατ δίνουμε σχήμα στην ζύμη μας.Τοποθετούμε τα αστέρια μας σε ταψί που έχουμε βάλει λαδόκολλα,πασπαλίζουμε με σουσάμι η ότι άλλο θέλουμε  και αφήνουμε 1,5  με 2 ώρες να φουσκώσουν.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 20 με 30 λεπτά. 

Τα γεμάτα λάμψη ψωμάκια μας είναι έτοιμα προς βρώση.
Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!

18 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μάρα!Να ρωτήσω κάτι?Από πού πήρες αυτά τα κούπ ατ?Φαίνονται φανταστικά...Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάρα μου με το που μπήκα..θαμπώθηκα..απ'την λάμψη εννοώ!!!!Τι ωραία ψωμάκια είναι τούτα;;;Παίρνω ένα-δύο και φεύγω...Καλό βράδυ!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα θα ταιριάζουν στα γιορτινά μας καλέσματα! Εξυπνο και χαριτωμένο! Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία! Τόσο..που μάλλον θα τα κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι χαριτωμένα που είναι αυτά τα ψωμάκια! Αυτές οι απλές και γουστόζικες λύσεις μου αρέσουν πολύ! Φιλιά, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Ολγα!Οι συγκεκριμένες κουπ είναι δώρο από μια πολύ καλή μου φίλη.Υπάρχουν όμως στην αγορά και μεταλλικές.Ακόμη και σε σούπερ μάρκετ μπορείς να βρεις.Τα ψωμάκια είναι μικρά.Μπορείς ακόμη να φτιάξεις πατρόν με χαρτόνι και με κοφτερό μαχαίρι να κόψεις στο σχήμα που θέλεις.Ελπίζω να βοήθησα.

    Ελένη μου πάρε όσα θέλεις..φιλιάαα όλο λάμψη

    Φιλιά Μάνα.....Εφη

    Α ευχαριστώ Βέρα!!!Καλή επιτυχία και καλημέρα εύχομαι!!!

    Ερμιόνη χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα!!Φιλιάαααα

    Κουκλάκια και αστεράκια...Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θεια μου ομορφη τι τελεια ψωμακια ειναι αυτα...ανυπομονω να τα δοκιμασω,ελπιζω τα χριστογεννα να ερθουμε!! φιλακια πολλα!! <3 Ανδρεας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχαα...όταν η μαγείρισα έχει κέφια και ιδέες κάνει θαύματα, όπως και εσύ Μαράκι μου που έφτιαξες αυτά τα χαριτωμένα ψωμάκια!!!!! Τέλεια σου έγιναν, μπράβο!!!!!
    Φιλί αστέρι μου...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλιά πολλά σε όλους Ανδρέα μου!!!

    Είδες καρντιά μου όλο κέφια είμαι!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...φιλιά αστεράτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα για το γιορτινό τραπέζι και όχι μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΡΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο, Μάρα, εξαιρετική πρόταση για το γιορτινό τραπέζι και πολύ εντυπωσιακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Parakelsoscooks έχεις δίκιο στο χέρι μας είναι το τραπέζι μας να είναι κάθε μέρα γιορτινό!!!Καλημέρα!!!

    Λίτσα μου σου αρέσουν;..Φιλιαααααααααα

    Εφη μου απλό και γιορτινό το σχήμα!Ευχαριστώ πολύ!!!Καλή Κυριακή!

    HelenGr σε ευχαριστώ πολύ...Φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου Μάρα!! Μόλις τώρα πήρα χαμπάρι την ανάρτησή σου αυτή. Ξέρεις τι έχω πάθει μωρε?? Από το δικό σου και κανά δυό άλλα μπλογκ δεν μου έρχονται οι ενημερώσεις για τις καινούριες αναρτήσεις που κάνετε. Τι να πώ??? Πρέπει να έχω εγώ το νού μου συνέχεια να βλέπω τι γίνεται.
    Τέλος πάντων.... Τα ψωμάκια σου φαίνονται λαχταριστά και είμαι σίγουρη ότι είναι καταπληκτικά στη γεύση. Έξυπνη η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις τα γιορτινά σου κουπάτ.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσαυγή μου καλημέρα!!Να σου πω ότι μου αρέσει πολύ το όνομα σου!!!
    Τώρα αν σου πω ότι εγώ σπάνια βλέπω τις ενημερώσεις θα με μαλώσεις σίγουρα.Δεν ψάχνω και ιδιαίτερα τα μπλοκοπράγματα και ίσως να είναι αυτό το παράπονο κάποιων φίλων.Δυστυχώς είμαι πολύ σουρεαλιστικό πλάσμα.Να με συγχωρέσετε όλοι....Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...Φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα...
    Χρόνια πολλά και καλά!
    Μου αρέσει πολύ το blog σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή