Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Ευχές...




Είναι παραμονή Χριστουγέννων και ως είθισται λέμε ευχές.
Έτσι και εγώ σαν παιδί καλό θέλω να ευχηθώ....
Υγεία,Αγάπη και Χαρά η πλάση να σκορπίσει
 και το τραπέζι γιορτινό αρώματα να γεμίσει...
Οι μέρες αυτές οι γιορτινές ας είναι η αρχή ,
για Αυτογνωσία και Αυτοκριτική...
Με Ταπεινότητα τον συνάνθρωπο να κοιτάμε ,
το χέρι να απλώνουμε όταν βοήθεια ζητάνε....
Αυτές είναι οι ευχές που λέει η ψυχή μου,
 Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά με όλη την "φωνή" μου.....

13 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία.Πολύ σωστή η ευχή σου για αυτογνωσία και αυτοκριτική.Όλοι την χρειαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά. Καλά Χριστούγεννα!
    Υγεία και προκοπή για όλους εσάς.
    Φιλώ σε Μάρα μου.

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και εύχομαι να πιάσουν οι ευχές σου με όλη μου την καρδιά!!! Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!
    Κι εγώ σου εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή για να κάνεις όλα αυτά που σε κάνουν ευτυχισμένη!!! Αυτή η νέα χρονιά να είναι πιό ανθρώπινη απο όλους για όλους και γεμάτη δημιουργία!!!!
    Καλά Χριστούγεννα Μάρα μου και καλή Πρωτοχρονιά άν δεν τα πούμε πάλι πρίν!!!! Πολλά φιλιάααα!!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά!!!Καλές γιορτές Μάρα μου!!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά και ζεστά ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ Μάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xρόνια πολλά Μάρα.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε, να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάρα μου χρόνια πολλά και καλά για όλο τον κόσμο!
    Υγεία εύχομαι και καλά μυαλά!!!
    Να περάσετε όμορφα τις μέρες τις γιορτινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάρα μου χρόνια πολλά! Να περάσεις με υγεία και αγάπη!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια ευχή σου εύχομαι για τον καινούργιο χρόνο,
    την πόρτα σου να τη χτυπά η ευτυχία μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας...πάντα υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή