Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες συνταγές "2"

Συνεχίζω με δεύτερη ανάρτηση με συνταγές από άλλα blogs.
Σας εύχομαι να βρείτε το κάτι το ξεχωριστό για τις φετινές γιορτές.





                                                      Γιορτινά καραμελένια γλυκά


                                                                      Ginger Cake


                                                            Καρυδάτα γλυκά ψωμάκια


                                             Χριστουγεννιάτικες μπάλες η cup cakes


                                               Μελομακάρονα με καρότο και καρύδα

                                                Σοκολατάκια με χουρμάδες και καρύδια
                                             Δυστυχώς φωτογραφία δεν μπόρεσα να πάρω.

8 σχόλια:

  1. ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ...ΕΙΣΑΙ ΘΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!
    ΘΑ ΦΤΙΑΞΩΩΩΩΩΩΩΩ ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙ!!!!
    ΦΙΛΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Πολύ ωραία η ιδέα σου να δείξεις γιορτινές συνταγές και από άλλα blogs που σου φάνηκαν καλές, το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν ξέρουμε ποια να πρωτοδιαλέξουμε! :)
    Ευχαριστώ που έδειξες και τη δική μου συνταγή, αν και ο τίτλος είναι "Μελομακάρονα με καρότο και καρύδα", δηλαδή η γνωστή άσπρη ινδική καρύδα που φαίνεται εξάλλου και στην -δυστυχώς- άθλια φωτογραφία που τους έβγαλα! :-Ρ
    Καλή γιορτινή κουζινο-συνέχεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lourdi μου είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις απίθανες και λαχταριστές "μπάλες"..αναμένω εξελίξεις...φιλιάαααααααααααα

    Dark Chef έχεις δίκιο ,η φωτογραφία αδικεί την συνταγή.Γι αυτό και εγώ την προτείνω.Νομίζω ότι έχει μια ξεχωριστή γεύση...Καλές κουζινογιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία ιδέα είχες βρε Μάρα...για να με βάλεις πάλι μέσα στην κουζίνα, μιας και δεν το κρύβω" πως εδώ και μια εβδομάδα κάτι η αδιαθεσία, κάτι το κλίμα, κάτι η ψυχολογία κάνω αποχή πλήρη. Μόνον τα μελομακάρονα έκανα για να πω πως κάτι έκανα!
    Υγεία και καλές δημιουργίες για όλους και όλες μας.
    Ευχαριστώ σε για την αναφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα Mara!! Σ΄ευχαριστώ που έβαλες και τις δικές μου "μπάλες Cup cakes" στην ανάρτησή σου! Πολλά φιλιά και καλές γιορτές σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μμμμμ! Όλα τα θέλω, τα φτιάχνεις να έρθω να...δοκιμάσω;
    Μια μπουκίτσα από το καθένα (όταν δεν θα κοιτάς θα βουτάω τα υπόλοιπα).
    Έχω τακτ! :))

    Φιλιά φίλη μου και ευχαριστώ. Τιμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμάν Μάρα με διέλυσες ....οι τρούφες καρύδας όμως με αποτελείωσαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία η ιδέα σου.Όλα θέλω να τα δοκιμάσω.Να είσαι καλά. Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή