Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες συνταγές "3"

 Συνέχεια λοιπόν στο christmas "cook " series!
Αυτή τη φορά με φαγητά,ξεχωριστά,αρωματικά και πεντανόστιμα,από άλλα blogs.
Να θυμάστε να πατάτε πάνω στο όνομα της συνταγής για να βλέπετε όλη την συνταγή!


                                                    Αρωματική παντζαρόσουπα


                                                          Αρωματική καροτόσουπα


                                                                  Κότσι με μπύρα


                                                            Αλμυρό ρολό με κοτόπουλο


                                                                      Ρολά μυζήθρας


                                                         Φιλέτο Κοτόπουλο Stroganoff


                                                                 Αρνάκι στη γάστρα

                                                             Η πίτα του βοσκού

8 σχόλια:

  1. Μμμμ όλες υπέροχες!!!!!!!Καλό βράδυ Μάρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Μάρα!! Οι σούπες λατρεμένες και προς μεγάλη μου έκπληξη είδα στο τέλος την πίτα του βοσκού που πάντα ήθελα να δοκιμάσω...Η συνταγή της Δάφνης τέλεια και θα τη φτιάξω μέσα στις γιορτές οπωσδήποτε...ευχαριστώ Μάρα τέλεια ανάρτηση...όλα μαζεμένα και νοικοκυρεμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ που έβαλες και την σουπίτσα μου βρε Μάρα μου. αυτά τα ρολά μυζήθρας πάντως με καρφώνουν τόση ώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΟΥΠΕΣ!!!!ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΙΣΑ ΕΙΜΑΙ...ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΦΑΓΗΤΟ!!!
    ΦΙΛΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία ανάρτηση και ωραίες επιλογές φαγητών!!
    Φιλιά πολλά Μάρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι επιλογές των συνταγών σου .Καλές γιορτές να έχεις Μάρα μου.Αυτό το κότσι απίστευτο αλλά και οι σούπες δεν πάνε πίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λέω συνήθως: "Εκεί που έχω τα γλυκά δεν έχω τα φαγητά!"
    Ε! Άμα είδα τη συλλογή σου, άλλαξα πάραυτα άποψη!
    Εξαιρετικότατα!

    Φιλιά μοσομυριστά Μάρα μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή