Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες συνταγές "1"

Αυτή η ανάρτηση έχει να κάνει με μια ξενάγηση  Χριστουγεννιάτικων συνταγών  από άλλα blogs.
Συνταγές που μου άρεσαν η μου έκαναν κλικ.
Ξεκινάω και να σας πω ότι πατώντας (για όσους δεν ξέρουν) πάνω στο όνομα της συνταγής βγαίνετε απ ευθείας στην συνταγή.


                                                        Χιονισμένο έλατο ,με μπισκότα


                                                                Τρούφες Τιραμισού

                                                     
                                                   Χιονισμένη πάβλοβα με ρόδι

Ο άρτος των Χριστουγέννων δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάρω φωτογραφία.


                                                                Μελομακάρονα
                                                     
                                                            Χριστουγεννιάτικος χαλβάς

                                                             Κουραμπιέδες Μακεδονίας


                                                         Μπισκότα Χριστουγεννιάτικα

Αυτές είναι μερικές από τις συνταγές.Φυσικά σε επόμενες αναρτήσεις θα δείτε και άλλες...
Καλή επιλογή!!!!!!!!!!!!!

13 σχόλια:

  1. Μάρα μου είναι τέλειες...
    Καλές γιορτές να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές γιορτές Μάρα μου, με λίγα ή πολλά, αλλά κυρίως με την υγειά μας! Καλό Σαββατοκύριακο! Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ τώρα γιατί θέλω να τα φτιάξω όλα??!!!!
    Αχ τι μας κάνεις κορίτσι μου!
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω! Μπαίνω μέσα να θαυμάσω το χριστουγεννιάτικο δεντράκι (του οποίου τα κουπ πατ τα έχω κι εγώ) και βλέπω μαζεμένες αγαπημένες συνταγές και νόστιμεεεεες! Και μέσα σ' αυτές και δική μου! Ευχαριστώωω! Καλή αρχή στις χριστουγεννιάτικες συνταγές και καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικές συνταγές, που θες να δοκιμάσεις οπωσδήποτε!

    Να είσαι καλά Μάρα μου, και να περάσεις με την οικογένειά σου, όμορφες Χριστουγεννιάτικες εορτές!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωω!ευχαριστούμε για την τιμη!είναι ολα τοσο νοστιμα,ειδικα εκεινη τη συνταγη της Ζαμπιας,απο τόοοοσο καιρο λεω θα τη φτιαξω...
    ευχομαι από καρδιας ομορφες χαρουμενες γιορτες Μάρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρίες μου ευχαριστώ αρχικά για τις ευχές σας...
    Κατά δεύτερον αυτές οι συνταγές τις είχα βάλει στο μάτι από πέρυσι.Είναι αξιόλογες,και σίγουρα θα βοηθήσει αναγνώστες να εμπλουτίσουν τις γιορτινές τους λιχουδιές!!!!!!Εγώ σας ευχαριστώ για τον κόπο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλες γιορτεςςςς!!!!Ολα ειναι υπεροχα!!!!Φιλιααα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε να, ιδέες σαν κ αυτη ειναι που με κάνουν και λέω "μα καλά! Εγώ γιατι δεν το σκέφτηκα??" Μπράβο βρε Μάρα μου, πεθαίνω και με τραγουδάκι IMANY... Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου περιμένω και από σένα συνταγή...γιατί όπως θα είδες στον τίτλο είναι νούμερο "1" ...θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις τέτοιου τύπου..

    Βάσω μου είναι όπως τα λες...φιλιάααααααααα

    Καπετάνισσα μου...περιμένω και από σένα συνταγή Χριστουγέννων για την επόμενη ανάρτηση ...σε φιλώ ΙΜΑΝΥκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάρα μου τι ωραία ανάρτηση!!!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ, για όλα!!!

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρα μου τελειες οι δημιουργειες σου ολα ειναι ενα κι ενα !!!!!!!Χρονια πολλα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή