Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Αρνάκι με κύμινο στην γάστρα


Υπέροχο με ξεχωριστό άρωμα ανατολής!!!!!!
Στον Λίβανο ας πούμε είναι παράδοση να βάζουν κύμινο στο αρνί.
Ας δούμε όμως  τα υλικά....



Υλικά
1.500 γρ αρνί (σπάλα η μπούτι κομμένο σε μερίδες)
1.500 κιλό πατάτες
1,5 κουτ σούπας κύμινο σε σπόρους η σε σκόνη
προαιρετικά 4-5 αστεροειδής γλυκάνισου
7-8 σκελίδες σκόρδο
αλάτι ,λίγο μπούκοβο η πιπέρι
ελαιόλαδο

Οδηγίες
Πλένουμε καλά το αρνί.
Καθαρίζουμε και κόβουμε τις πατάτες στο σχήμα που θέλουμε.
Τα τοποθετούμε όλα μαζί σε γάστρα η σε ταψί.
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ζεσταίνουμε ελαφρώς το κύμινο (για 1 λεπτό περίπου) να αφήσει το άρωμα του.
Ρίχνουμε το αλάτι και όλα τα μπαχαρικά και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε τέλος τις σκελίδες του σκόρδου ,το ελαιόλαδο και νερό.
Ψήνουμε στους 220 βαθμούς για 1,5 ώρα περίπου.

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!

21 σχόλια:

  1. Αγαπημένο φαγητάκι με το κύμινο μάλλον θα είναι υπέροχο!!!Και ο γλυκάκνισος ωραία ιδέα.Μπράβο!!!! καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα nadia!!!!!!!!!Αν και Τρίτη έχουμε μέλλον :-)
      Αν σου αρέσει το άρωμα από το κύμινο και τον γλυκάνισο είναι πραγματικά υπέροχο φαγητό!!!!!!!Φιλιααααααααααα

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. kathycallie Καλημέρα!!!!!!!Σήμερα πλέον το αρνάκι που αγοράζουμε είναι μικρό ( σε ηλικία και κιλά) Το να το βράσεις είναι μια έξτρα διαδικασία που στο συγκεκριμένο δεν χρειάζεται.Μέσα στην γάστρα με το καπάκι γίνεται ο ανάλογος βρασμός.Υπενθυμίζω ότι είναι το κρέας κομμένο σε μερίδες!Ελπίζω να έλυσα την απορία σου!!!!!!!!Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Ω Μάρα μου τι εικόνα!! Πρέπει να είναι τέλειο ε; Από αυτά που λιώνουν στο στόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσάκι μου καλημέρα!!!!!!!!!
      Όπως το είπες λιώνει....φιλιαααααααααααα

      Διαγραφή
  4. Τι λαχταριστή κρούστα είναι αυτή; Και να φανταστείς πως δεν τρώω αρνάκι! Το μαγειρεύω όμως και χαίρομαι όταν το ευχαριστιούνται οι υπόλοιποι, οπότε η συνταγή σου θα τιμηθεί αναλόγως!
    Καλή εβδομάδα και καλά μαγειρέματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. simonmad ναι η κρούστα απίθανη "ήταν"!!!!!
      Αυτό το πιάτο να είσαι σίγουρη ότι θα δικαιώσει την επιλογή σου!!!!!!!!!!
      Καλή υπόλοιπη εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. αμάν τι μου κάνεις βραδυάτικα..και έιμαι έτοιμη να παραγγείλω σουβλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου peps....Πλέον θα "χτυπάω" βραδινές ώρες ένεκα καλοκαιριού...να δροσίζει λίγο ;-)
      Καλή σου μέρααααααααααααα

      Διαγραφή
  6. Βραδινές ώρες να χτυπάς εσύ καλή μου...αλλά εμείς μεσημεριάτικα θα τις βλέπουμε...οπότε το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο πάντα (κατάλαβες Pepi μας;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου το ξέρω ότι κάνει την ίδια "ζημιά"!!!!!!
      Φιλιααααααααααα

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ναι Βάσω μου"ήταν " ωραίο και θα το επαναλάβω σύντομα!!!!!
      Φιλιααααα

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία συνταγή, σύντομα θα την δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαχταριστό φαγάκι Μάρα μου
    Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ γλυκάνισο και κύμινο στο αρνί.
    Πολύ ωραία παρέμβαση..Θα το έχω υπόψη για την επόμενη φορά.
    Νασαι καλά.

    Φιλιά πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέμβαση από ανατολίτικη κουζίνα γλυκιά Marion!
      Δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις!!!!!!Φιλιαααααααααααα

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω το κύμινο, επομένως και το φαγάκι σου, Μάρα μου!
    Εξαιρετικά ψημένο, λαχταριστό.
    Πράγματι η Αραβική κουζίνα χρησιμοποιεί πολύ το κύμινο, ακόμα και στο ψάρι!
    Φιλάκια, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Helen μου και εγώ λατρεύω το κύμινο.Το βάζω ακόμη και όταν φτιάχνω κουνουπίδι η λάχανο γιαχνί....δίνει άλλο άρωμα!!!!!!!!
      Φιλιααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  11. Πωπω ένα αρνάκι λαχταριστό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραίο!!!!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή