Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Trifle με cranberries


Trifleη Τράϊφλ .....Είναι παραδοσιακό αγγλικής καταγωγής γλυκό!
Αυτοσχέδιο αφού σε κρίσης υπογλυκαιμίας φτιάχνεται άμεσα με κάθε είδους κρέμα,μπισκότα,φρούτα φρέσκα η αποξηραμένα.Αν υπάρχουν ξηροί καρποί ακόμη καλύτερα.
Η επιτυχία του σίγουρη και τα υλικά απλά...τα έχουμε πάντα στο σπίτι.
Ας δούμε τα υλικά ...........



Υλικά
Για την κρέμα σοκολάτας
250 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
150-200 γρ κακάο( εξαρτάται πόσο σοκολατόπληκτος είστε)
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
2-3 βανίλιες η 1 κουτ.σούπας κονιάκ

Για την λευκή κρέμα
500 γρ κρέμα γάλακτος για ζαχαροπλαστική

Για το γέμισμα του μπολ
100 γρ φιστίκι Αιγίνης  ωμό
200 γρ.μπισκότα πτι μπερ
100 γρ cranberries( αποξηραμένα κράνα ελληνιστί)

Οδηγίες
Όλη η διαδικασία είναι εύκολη!
Πιο πολύ χρόνο θα καταναλώσετε με το λεγόμενο στήσιμο του γλυκού παρά με την προετοιμασία του.
Στο μπολ του μίξερ ρίχνουμε όλα τα υλικά και τα αφήνουμε να χτυπηθούν "αλύπητα" για 4-5 λεπτά σε μέτρια ταχύτητα.Η δυνατή ταχύτητα μπορεί να νερουλιάσει πολύ την κρέμα.


Σε ένα τηγάνι αντικολλητικό καβουρδίζουμε το φιστίκι .Μετά όπως είναι το βάζουμε στο μούλτι και το κόβουμε.Προσοχή μην σας γίνει σκόνη.Θέλουμε να ακούγεται στο δόντι.


Αφού έχετε τελειώσει με την ανάδευση της κρέμας σοκολάτας .Ξεκινήστε να χτυπάτε στο μίξερ την κρέμα γάλακτος μέχρι να γίνει πλούσια και αφράτη σαντιγί.
Σε ένα μπολ βαθύ σπάστε τα πτι μπερ να μην γίνουν σκόνη.Αν έχετε κάποιον μικρό και σκανδαλιάρη βοηθό είναι ο καλύτερος για αυτήν την δουλειά.


Στην συνέχεια παρατάξτε όλα τα υλικά σε μεγάλη επιφάνεια ...επιλέξτε τα σκεύη που θέλετε να τοποθετήσετε τα υλικά.Μπορείτε να τα βάλετε όλα σε μεγάλο και βαθύ μπολ.Δεν σας το συνηστώ διότι όποιος το πιάσει στα χέρια του δεν θα μείνει τίποτα για άλλον επίδοξο δοκιμαστή.
Όποτε σας συμβουλεύω να υπάρχουν ατομικά σκεύη.
Αφού λοιπόν έχετε παρατάξει τα ατομικά σκεύη της απόλαυσης γεμίστε με την παρακάτω σειρά.
1) Μπισκότα
2) Κρέμα σοκολάτας
3) Λίγο φιστίκι



4) Σαντιγί
5)cranberries


6) Μπισκότα
7)Κρέμα σοκολάτας
8) Λίγο φιστίκι
9) Σαντιγί ...αλλά με διακοσμητικές διαθέσεις.Αυτό σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε κορνέ.


Τέλος πασπαλίζουμε με φιστίκι και ιδού έτοιμο το γλύκισμα μας.
Καλό θα είναι να μείνει στο ψυγείο 5-6 ώρες για να ξεζαλιστεί από τα πέρα-δώθε ...και να χαρίσει μετά μια αξέχαστη εμπειρία στον ουρανίσκο.
Καλή επιτυχία και καλές απολαύσεις!!!!!!!!!!!

24 σχόλια:

  1. Ένα απο τα αγαπημένα μου είδη γλυκών! Μήπως να μετακομίσω προς την περιοχή σου να τρώω στο τραπέζι σας αυτές τις νοστιμιές;; Μπράβο Μάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα φίλε Act!!!!!!Έτσι και αλλιώς όλοι κάποτε θα πάρουμε τα "βουνά" ξεκίνα από τώρα εσύ...θα βγεις "δις" οφειλομένος!!!!!!!!
      χαχαχχαχχαχα Ευχαριστώωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  2. Ουάοαυ....τέλεια εικόνα και τέλειο γλυκό!!! όπως πάντα άψογη...Μπράβο Μάρα και είμαι και σε αποχή από την ζάχαρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου "καλό" ήταν...τόσο καλό που δεν έκλεισε 8 ώρες ζωής μαζί με την δροσερή διαμονή του!!!!!!!!Σας φιλώ οικογενειακώς........

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται λαχταριστότατο και λατρεύω και τα φυστικια Αιγίνης!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιστίκια και τα cranberries είναι η τσαχπινιά αυτού του γλυκού!
      Καλό απόγευμαααααααααααααα

      Διαγραφή
  4. Μετά από 5-6 ώρες στο ψυγείο θα είναι..φανταστικό!! Γιαμ, γιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Βέρα μου....και όπως είπα πριν τρώγεται άμεσα από κάτι λιχούδικα σαν εμάς!!!!!!!Φιλιαααααααααααααααα

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Καπετάνισσα μου!!!!!! Θα ήθελα να τρατάρω ένα μπολ αλλά αποτελεί ήδη παρελθόν ;-)
      Φιλιαααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  6. Πώς φαίνεται πως ήσουν σε μεγάλα κέφια όταν ετοίμαζες την ανάρτηση! Απόλαυσα την περιγραφή και τις οδηγίες σου! Μου έφτιαξες το πρωινό, Μάρα!
    Τι να πω για το γλυκό; Αμαρτωλές στρώσεις που με κοιτούν προκλητικά κλείνοντάς μου το μάτι. Άντε ν' αγιάσω τώρα... Εσύ κι η Ζαμπία είστε η καταστροφή μου!!!
    Πρωινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια simonmad είναι ότι πολύ καιρό δεν έχω κέφι...
      Χαίρομαι που αυτή η ανάρτηση σου χάρισε πολλάκις την απόλαυση!
      Εγώ μπρος στην Ζαμπία,υποκλίνομαι..
      Φιλιαααααααα δροσερά ;-)

      Διαγραφή
    2. Ωχ!
      Τι υποκλίσεις και τι καταστροφές, ας είχα ένα μπωλάκι έστω και μικρό!

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. Αναμείνατε Ζαμπία μου να σας ντελιβερίξω μαζί με την Penelope ;-)
      Φιλώ σοκολατένια!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!!!!
    Τέλειο ...
    Με ξελίγωσες
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα το σχόλιο μοιάζει με τηλεγράφημα.
      σαν την Θεία από την Αμερική
      Ερχομαι...στοπ
      την άλλη Τρίτη (πχ)...στοπ
      φιλιαααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  8. Μόλις τελείωσα το φαγητό μου (at the office) και τώρα χρειάζομαι επειγόντως γλυκό! Μήπως σας έχει ξεμείνει κανένα τέτοιο λαχταριστό κυπελάκι Μάρα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός είναι ο καημός μου!!!!!Μια φορά να κλείσει κάτι 48 ώρες ζωής...αλλά πουυυυυυυυ.
      Το μόνο που μπορώ είναι να φτιάξω τώρα και να στο ντελιβερίξω αύριο at the office....
      φιλιααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Μάρα μου καταπληκτικό χωρίς άλλα λόγια!!!!!!!Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ ,χωρίς άλλα λόγια!!!!!!!Φιλιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχοοοο, φέρνω το κουταλάκι μου...
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην κουράζεσαι παιδίιιι μου Ελένη...έχω και κουτάλες εδώ....φιλίιιιιιιιαααααααααααα

      Διαγραφή
  12. εσύ έγραψες πόση ώρα θέλει να παρασκευαστεί κλπ κλπ
    εγώ μπορώ με ακρίβεια να σου πω ποση ώρα θέλει για να καταναλωθεί.
    χιχιχιχι
    κάνω δίαιτα ρε Μάραααααααααα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία και καλό Σ/Κ!!!!!!!Να φανταστώ όσο χρόνο θέλουμε και εμείς....χαχαχαχαχχαχα
    Διαίτης είναι και αυτό ;-)
    φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή