Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Τούρτα κάστανο της "D"


Δεν ξέρω πως μπορεί να αντιδράσει κάποιος στην θέα αυτής της φωτογραφίας,πάντως εγώ ξεροκατάπινα.Αχ βρε ΔΕΣΠΟΙΝΑ τι μου έκανες μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα.
Γιατί βράδυ ήρθε το μήνυμα με την φωτογραφία και την ερώτηση.Θέλεις Mara την συνταγή;
Τι λες τώρα...τι λες τώρα...και ταψί να είχα δεν θα έλεγα όχι.
Δέσποινα γλυκεία και καλή μου φιλενάδα σε ευχαριστώ για την συνταγή και την εμπιστοσύνη σου.
Αρκετά όμως,ώρα για τα υλικά ...



Υλικά
1/2 κιλό κάστανα(βρασμένα και καθαρισμένα)
1 ποτήρι γάλα
1 κούπα καρύδια (πούδρα)
ξύσμα από ένα πορτοκάλι
1 βανίλια
4 αυγά(χωρισμένα σε κρόκους και ασπράδια)
120 γρ βούτυρο
150 γρ κουβερτούρα σε μικρά κομμάτια η σταγόνες
1κούπα ζάχαρη

Για το γλάσο
150 γρ κουβερτούρα
1/2 κούπα  γάλα

Οδηγίες
Έχουμε βράσει από πριν τα κάστανα και τα έχουμε καθαρίσει.
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο με την ζάχαρη και τους κρόκους.
Βράζουμε το γάλα και ρίχνουμε μέσα τα κάστανα και συνεχίζουμε τον βρασμό σε μέτρια έως χαμηλή φωτιά για 5-10 λεπτά.Όταν σβήσουμε την φωτιά προσθέτουμε την κουβερτούρα και ανακατεύουμε.Ρίχνουμε και την πούδρα καρυδιού στο μείγμα και γίνεται ένας πολτός.
Ρίχνουμε το μείγμα αυτό με το ξύσμα και την βανίλια στο μίξερ και συνεχίζουμε την ανάδευση.
Χτυπάμε τα ασπράδια σε μαρέγκα και την προσθέτουμε στο προηγούμενο μείγμα ενσωματώνοντας την μαρέγκα με μια σπάτουλα απαλά.
Βουτυρώνουμε καλά ένα 25άρι η 30άρι ταψί  και ρίχνουμε μέσα το μείγμα.Ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 50-60 λεπτά.
Όταν ψηθεί αφήνουμε για 20 λεπτά να κρυώσει και μετά ξεφορμάρουμε.
Εν τω μεταξύ ετοιμάζουμε το γλάσο και μόλις ξεφορμάρουμε περιλούζουμε το γλυκό μας με το γλάσο σοκολάτας.
Διακοσμούμε όπως μας προστάζει η φαντασία μας.Από λιωμένη σοκολάτα όπως στην φωτογραφία μέχρι κάστανα γλασέ η και με ροζέτες σαντυγί.

Μικρά tips
Όταν βράσετε τα κάστανα βάλτε μια κουταλιά ελαιόλαδο και μια πρέζα αλάτι στο νερό.
Ξεφλουδίστε τα αμέσως για καλύτερα αποτελέσματα.
Τέλος είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσετε mini pimer για την ενσωμάτωση του κάστανου στο γάλα.

Καλή επιτυχία!




18 σχόλια:

  1. καλημέρα
    τούρτα για πρωινό.
    γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία σύμπτωση! Καστανότουρτες μελετούσα εχθές βράδυ.
    Η τούρτα της Δέσποινας είναι απίθανη, λαχταριστή και τέλεια φτιαγμένη! Επαγγελματικό στυλ!

    Εύγε και στις δυο σας.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ μα πολυ ενδιαφερον! Γεια στα χερια της μαγειρισας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά κι' εγώ παρόμοια με σένα θα αντιδρούσα Μάρα μου!
    Η ερώτηση της φίλης σου σαφώς και ήταν "ρητορική". Ρωτόνται τέτοια πράγματα και μάλιστα σε δύσκολες ώρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμαν αμαν αμάν Μάρα. Λατρεμένο μου κάστανο!!! Πόσες θερμίδες θα έχει ένα τέτοιο κομμάτι αμάν αμάν;; Μώρε θα την φτιάξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Summertimes Blues εγώ για τέτοιες απολαύσεις ποτέ δεν κοιτάω την ώρα!Φιλιάααα

    Ζαμπία μου μάλλον τηλεπαθητική είναι οι σκέψεις μας...Σήμερα πήρα κάστανα για επανεκτέλεση και φυσικά για απόλαυση...Φιλιά σας πολλά!

    Έτσι Ελπινίκη μου...υγεία να έχουμε.Καλό απόγευμα!!!

    Αχ Πηνελόπη μου πως με πιάνεις πως με πιάνεις.Να ήξερες τι όνειρα είδα μόνο ..όλο το βράδυ τυρρανιόμουν.

    Λίτσα μου γλυκεία δεν νομίζω να έχει και τις τρελές θερμίδες.Με γάλα και λίγη ζάχαρη είναι.Όταν την φτιάξεις ενημέρωσε με να σε επισκεφτώ. Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαμι γιαμι, κάστανο και σοκολάτα! Που τους βρίσκεις αυτούς τους καλούς ανθρώπους που σου στέλνουν τέτοια διαμάντια??? Απίθανο γλυκό!
    Φιλάκια πολλά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι είναι αυτό?????ωχ παναγία μου....Συγχαρητηριαααα!!!Πολλα φιλιάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καπετάνισσα μου αυτό προκύπτει από σχέσεις φιλικές ετών και αλληλοσεβασμού...έχω τα τυχερά μου ...χαχαχχα Φιλιά πολλά,πολλά!!

    Ελένη μου καλή και εγώ ένα ωχ Παναγία μου είπα....όταν είδα την φωτογραφία!Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά αυτή η τούρτα, Μάρα, είναι σκέτη πειρασμός!
    Κάστανο και σοκολάτα, υπέροχος συνδυασμός.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τις ωραιότερες συνταγές που έχω δει τις τελευταίες μέρες! Συγχαρητήρια. Καταγράφεται για τα Χριστούγεννα. Ευχαριστώ και τις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τούρτα κάστανο και σοκολάτα, υπέροχη αμαρτία από τις αγαπημένες μου γεύσεις. Και από τις γεύσεις που παραπέμπουν σε γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάρα...με κατέστρεψες με αυτή την εικόνα και μ'αυτή τη συνταγή...Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον όλοι θα έχουν την ίδια αντίδραση βλέποντας αυτό το υπέροχο γλυκό.Παρόλο που δε μου αρέσουν τα κάστανα φαίνεται εκπληκτική......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. HelenGr,Vita,manousina,Nadia και Μαζί...KaPa είναι όντως εξαιρετικό γλυκό!Πριν τα χριστούγεννα αξίζει να δοκιμαστεί γιατί εγώ προσωπικά δεν θα αντέξω μέχρι τότε.Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχχαχαχαχα εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να; πράξω ομοίως...φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αμάν...τι τις θέλω εγώ τις βόλτες στις μπλογκογειτονιές;...Άντε να κοιμηθώ τώρα με αυτή την τούρτα στο μυαλό μου, βαλθήκατε εσύ και η Δέσποινα να μας εξοντώσετε!!!!!!!
    Ότι καλύτερο έχουν δει τα ματάκια μου σε τούρτα τον τελευταίο καιρό!
    Φιλιά και στις δυο σας καρντιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή