Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Τηγανίτες μήλου!


Για πρωινό ότι πρέπει γρήγορο και γευστικό!
Εμείς το δοκιμάσαμε σαν απογευματινό επιδόρπιο.Εσείς διαλέξτε την ώρα που θα τις απολαύσετε.
Ας δούμε τα υλικά...




Υλικά
1,5 κούπα αλεύρι τύπου φαρίνα
3/4 περίπου γάλα φρέσκο χλιαρό (η εβαπορέ διαλυμένο)
1/2 κουτ.γλυκού αλάτι
1 κουτ.σούπας κοφτή ζάχαρη
2-3 μήλα κομμένα σε φέτες
καλαμποκέλαιο για το τηγάνισμα
μέλι και κανέλα για το πασπάλισμα η  άχνη

Οδηγίες
Σε ένα μπολ ρίχνουμε  το αλεύρι κοσκινισμένο.Προσθέτουμε το αλάτι και την ζάχαρη  και σταδιακά το γάλα .Με την βοήθεια του αυγοδάρτη ανακατεύουμε μέχρι να γίνει ένας πηχτός  χυλός.
Αφήνουμε να δράσουν τα υλικά μέχρι να καθαρίσουμε και να κόψουμε τα μήλα σε ροδέλες.
Σε τηγάνι βάζουμε το καλαμποκέλαιο να ζεσταθεί.Όχι πολύ δυνατή φωτιά αλλά ούτε και μέτρια.

Βουτάμε τις ροδέλες του μήλου μια -μια στον χυλό και τηγανίζουμε για 3-4 λεπτά και από τις δύο πλευρές.Αφού ροδίζουν και από τις δύο πλευρές τις βγάζουμε πάνω σε απορροφητικό χαρτί  και πασπαλίζουμε με άχνη και κανέλα.Κάποιοι προτιμούν το μέλι.
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!

14 σχόλια:

  1. Αυτό θα αρέσει σίγουρα στην κόρη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στον γιο μου πάντως άρεσε πολύ Κική μου!Φιλιάααααααα στην κόρη σου..άντε και σε σένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με κανέλα και μπόλικη ζάχαρη άχνη η δική μου μηλοτηγανίτα παρακαλώ!
    Μοσχομυριστό το σημερινό σου επιδόρπιο, Μάρα μου.

    Φιλιά σας.
    Καλή και ήρεμη εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια! Μου αρέσουν τόσο πολύ οι τηγανίτες μήλου.Μπόλικη κανελίτσα;, απογευματινό καφεδάκι...αχ βρε Μάρα, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχο γλυκό και το είχα ξεχάσει! Θα το κάνω στα μικρά μου..να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τηγανίτες μήλου. Θα τις φτιάξω όμως πολύ σύντομα γιατί φαίνονται πολύ ωραίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετσι τις κάνω κι εγώ τις τηγανίτες μήλου, κομμένο το μήλο σε στρογγυλές φέτες.
    Τις προάλλες όμως είδα σε άλλο μαγειρικό blog τηγανίτες μήλου με τριμμένο μήλο και θέλω να τις δοκιμάσω κι αυτές.
    Οπως και να χει όμως, οι μηλοτηγανίτες είναι απίθανες!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ ΣΟΥ! ΜΗΛΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΘΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι είναι αυτό???τηγανίτες μήλου??για κάτσε...μήλα βλέπω έχω,γάλα,αλέυρι,ζάχαρη,μέλι,κανέλα...λοιπό φέυγω και τα λέμε έχω μια δουλειά,έχω κάτι να φτιάξω...χιχιχιχι...Μάρα μου..φανταστικές..Φιλιά!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Mετα απο την συνταγη σου για ψωμι που εχουμε υοθετησει πια σε καθημερινη βαση.......βλεπω και οτι θα τιμησουμε και αυτη τη συνταγη σου!!!!!
    θα την δοκιμασωωωωωωωω!!!!!!
    Να εχεις μια υπεροχη δημιουργικη και ξεγνοιαστη εβδομαδα!!misirlou k maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καιρό τώρα θέλω να τις φτιάξω, από όταν πρωτοβγήκαν τα φρέσκα μήλα δηλαδή, αλλά όλο κάτι σκαρώνω διαφορετικό, οπότε τώρα μου τις "βάζεις" στον άμεσο προγραμματισμό Μάρα μου.
    Να σαι καλά.
    Πολλές καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μιλις καταβροχθησα την δευτερη... ειχες τελεια ιδέα.. Merci Μαρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μολις τις εφτιαξα και εγιναν υπεροχες........πολυ ωραια συνταγη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή