Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Τούρτα black and white


Μια τούρτα που ήθελα να φτιάξω καιρό τώρα!
Όχι η εξωτερική της εμφάνιση δεν είναι και τόσο εντυπωσιακή.Το αααα ακούγεται όταν το πιατάκι με το κομμάτι της τούρτας φτάνει στα χέρια του κάθε υποψήφιου δοκιμαστή και  απολαμβάνει την απίθανη γεύση.
Από έξω άνεση λοιπόν και αφηρημένη τέχνη και από μέσα εμφάνιση.
Α δούμε όμως τα υλικά και τις λεπτομέρειες...

Για το παντεσπάνι
9 αυγά
340 γρ ζάχαρη
340γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
4-5 κουτ.σούπας κακάο
1-2 βανίλιες
Για την συγκόλληση και την διακόσμηση
500 γρ.κρέμα γάλακτος ζαχαροπλαστικής
100 γρ.κουβερτούρα με 2-3 κουτ.σούπας γάλα εβαπορέ αδιάλυτο

Για το σιρόπι
1 κούπα σιρόπι από γλυκό κουταλιού
και λίγο καυτό νερό

Οδηγίες και η ιστορία
Σήμερα έχω τα γενέθλια μου .Ναιιιιιιιιι να με χαίρεστε!
Γίνομαι 16 που λέει και το τραγούδι , αφού έχω αφαιρέσει σχεδόν όλα τα καλοκαιριά και φυσικά κάθε άνοιξη.


Κάπου πριν πολύ πολύ καιρό είδα στο διαδίκτυο αυτό το καρό να το πω,σκάκι να το πώ,άσπρο μαύρο.Το κράτησα λοιπόν σαν ιδέα για σήμερα.
Ξεκινάω τις οδηγίες .
Για 4 ορόφους θέλουμε 9 αυγά και όχι 7 που έχω στο Παντεσπάνι.
Και φυσικά όλα τα υλικά είναι προσαρμοσμένα.
Χτυπάω τα αυγά με την ζάχαρη πολύ καλά μέχρι να αφρατέψουν,να ασπρίσουν και να βγαίνουν φουσκάλες.Υπολογίστε 5-7 λεπτά.Έχουμε κοσκινίσει το αλεύρι με τις βανίλιες  και τα προσθέτουμε στο αρχικό μίγμα ενσωματώνοντας με απαλές κινήσεις.
Στην συνέχεια σε στρογγυλό ταψί με τσέρκι βάζω λαδόκολλα και ρίχνω το 1/4 του μίγματος. Σκεπάζω με λαδόκολλα και ρίχνω ακόμη 1/4 μίγματος.Σκεπάζω πάλι με λαδόκολλα και ψήνω στους 170 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο για 10-12 λεπτά.
Όσο ψήνουμε το λευκό παντεσπάνι προσθέτουμε το κοσκινισμένο κακάο στο άλλο μισό μίγμα και ενσωματούμε με απαλές κινήσεις.
Επαναλαμβάνουμε τις ίδιες οδηγίες για το ψήσιμο.
Αφού ψηθούν και το άσπρο και το μαύρο παντεσπάνι τα απλώνουμε σε μεγάλη επιφάνεια.
Με κοφτερό μαχαίρι και την βοήθεια στρογγυλών κουπ κόβουμε σε 3 κύκλους.Αν δεν έχετε τέτοιες κουπ χρησιμοποιήστε ένα πιάτο και ένα φλυτζάνι  όπως  στην φωτογραφία.


Αφού κόψω όλα τα παντεσπάνια έχω έτοιμη σαντιγί και τοποθετώ από ένα χρώμα τον πιο μεγάλο κύκλο.Βάζω λίγη σαντιγί περιμετρικά και βάζω τον μικρότερο κύκλο από το άλλο χρώμα μέσα.Επαναλαμβάνω με τον πιο μικρό κύκλο.
Όταν τελειώσω με αυτήν την διαδικασία σιροπιάζω λίγο το παντεσπάνι στην νέα του μορφή.
Το σιρόπι από γλυκό του κουταλιού το αραιώνεται με λίγο καυτό νερό.
Συνεχίζω στρώνοντας λίγη σαντιγί .Τώρα ήρθε η ώρα για τον δεύτερο όροφο.Ξεκινάμε με αντίθετο χρώμα από πριν και κάνουμε τα ίδια.Αυτήν την διαδικασία κάνουμε και για τους 4 ορόφους και τα χρώματα εναλλάξ.


Όταν τελειώσουμε βάζουμε ένα κομμάτι μεμβράνη πάνω στην τούρτα και με την βοήθεια επίπεδου σκεύους πατάμε ελαφρώς. Αυτό το κάνουμε για να δέσουν  καλύτερα μεταξύ τους τα επίπεδα της τούρτας.
Στην συνέχεια με την υπόλοιπη σαντιγί ντύνουμε την υπόλοιπη τούρτα.


Σε μικρό σκεύος έχουμε ζεστάνει καλά το αδιάλυτο εβαπορέ και λιώνουμε μέσα την κουβερτούρα.
Έτσι δημιουργούμε μια σος τύπου Γκανάς .Διακοσμούμε όπως θέλουμε και μας προστάζει η φαντασία μας και ο χρόνος στην δική μου περίπτωση....

Αφήνουμε την τούρτα για 3-4 ώρες στο ψυγείο να παγώσει.Αν φτιαχτεί από την προηγούμενη μέρα ακόμη καλύτερα.
Η τούρτα μας είναι έτοιμη να την απολαύσουμε εμείς και φυσικά τα αγαπημένα μας πρόσωπα.



Καλή επιτυχία!!!

18 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Μάρα, να τα εκατοστήσεις και να σε χαίρονται αυτοί που σ αγαπάνε.
    Από του χρόνου να βγάζεις και τους χειμώνες..:)) χιχι.
    Η τουρτα μια χαρά είναι από εμφάνιση. Πολύ ωραία. Ετσι γινεται το σχέδιο μέσα? Φοβερό. Μπράβο, γεια στα χέρια σου. Να είσαι καλά και του χρόνου.
    Φιλιά κι ευχές πολλές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και Καρώ! Να σε χαιρόμαστε ΟΛΟΙ!

    Κερνιέμαι ένα κομμάτι υπέροχης τούρτας, επειδή έχω τακτ, αλλιώς όλην θα την έτρωγα...

    Φιλάκια από εμένα και πολλές ευχές από το ΤΙΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά και καλά, να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου!!
    Η τούρτα πρέπει να είναι υπέροχη, εγώ πάντως εντυπωσιάστηκα και από την εμφάνιση, για την γεύση είμαι σίγουρη ότι θα είναι σούπερ νόστιμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτα είναι!!!!!!!!!
    Το θέλω εγω και κάνω επισκέψεις τέτοια ωρα?
    Να τα εκατοστησεις κούκλα.....πες τώρα & τη διεύθυνση σου για ένα κομματάκι τούρτα, για τα χρόνια πολλα καλε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη που είναι...
    Χρόνια πολλά!!!!!!!!
    Πήρα ένα κομμάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, Μάρα. Δεν έχεις δίκαιο και καταπληκτική, εντυπωσιακή θα έλεγα εμφάνιση έχει όχι μόνο απίθανη γεύση! Μου φάνηκε ότι χρειάζεται επιδεξιότητα στη συναρμολόγηση κι εσύ αποδείχτηκε ότι διαθέτεις! Μπράβο σου, απίθανο, εκπληκτικό αποτέλεσμα!
    Χρόνια σου πολλά, με υγεία. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και χρόνια γλυκά να έχεις πάντα αγαπητή Μάρα σαν την πολύχρωμη και φαντάζομαι και γευστική σου τούρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με πέθανες πρωί πρωί Δευτέρας.... Έχε χάρη που έχεις τα γενέθλια σου!!! και κανόνισε... Όποτε, μα όποτε βρεθούμε θέλω τέτοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκιά μου Marion ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!
    Απ του χρόνου θα κόψω μερούλες από τις υπόλοιπες εποχές..γιατί μου αρέσουν ;-) φιλιάαααααα

    Bon Καρώ Ζαμπία μου!!!!Ναι να με χαίρεστε ..όλοι μα όλοι συν γυναξί και τεκνης που λεν εγώ προσθέτω και κύνων...χαχχαχ σας φιλώ χιαστί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλενα και Βάσια η τούρτα όντως ήταν λέω..ήταν υπέροχη.Δεν πρόλαβε να κλείσει 24 ωρο.Θα την επαναλάβω σύντομα και θα σας ενημερώσω ;-) ευχαριστώ για τις ευχές σας..φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά έκανες και κεράστηκες Λίτσα μου...σε φιλώ!!

    HelenGr σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια!Καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα!

    Πηνελόπη μου ευχαριστώ καλή μου!Φιλιάαααααααααα

    Έλα εσύ Νίκη μου και θα σου φτιάξω εγώ μια ολοδικιά σου!Φιλιάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Μάρα μας!!!! Ότι επιθυμείς!!!!
    Ωραίο το σκάκι!!! Θα βρω σίγουρα μια ευκαιρία να την φτιάξω, τον τελευταίο καιρό όλο γλυκά θέλω να φτιάχνω...Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ πειρασμός!
    θα πάω στο ζαχαροπλαστείο να πάρω ένα γλυκό και θα φταις ΕΣΥ!!!
    καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Μάρα έδωσες τα ρέστα σου...είναι υπεροχη αλλά μεγάλη πολυπλοκότητα!!!Πόση ώρα σου πήρε να την κάνεις!!!Μπράβο για το μεράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά και καλά έστω και καθυστερημένα! Εμένα μου άρεσε και η εμφάνιση πολύ! Ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΧ ΑΧ ΑΧ τι μας κάνεις Μάρα μου...ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!Μούτς και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καθυστερημένα χρόνια πολλά! Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mara κάπως καθυστερημένα για τα χρόνια πολλά!Αλλά σου εύχομαι να είσαι καλά με την οικογένειά σου και ό,τι επιθυμείς! Και η τούρτα άξιζε τον κόπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή