Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Κοτόπουλο με κουρκουμά γαστράτο



Χθες συζητούσα με μια φίλη και της είπα ότι παρόλο την παραξενιά μου ,τελικά πήρα γάστρα.
Αν και δεν είναι αυτό που ήθελα,πήλινη δηλαδή,και αυτή έκανε την δουλειά που ήθελα.
Έψησε το κοτόπουλο καταπληκτικά χάριν της σχάρας που έχει.
ας δούμε τα υλικά...


Υλικά
1 κοτόπουλο ολόκληρο
2-2,5 κιλά πατάτες
3-4 κουτ.σούπας κουρκουμά
ελαιόλαδο
1,5 κουτ.σούπας μουστάρδα πικάντικη
2 σκελίδες σκόρδο
αλάτι και πιπέρι λευκό

Οδηγίες

Καθαρίζουμε προσεχτικά το κοτόπουλο μέσα και έξω και το πλένουμε.Αφήνουμε να στραγγίσει όσο θα καθαρίζουμε τις πατάτες.
Κόβουμε τις πατάτες στο μέγεθος που θέλουμε τις βάζουμε στο ταψί και πασπαλίζουμε με 1-1,5 κουτ.κουρκουμά,αλάτι,πιπέρι.Ρίχνουμε ελαιόλαδο και τις ανακατεύουμε.
Τοποθετούμε από πάνω στην σχάρα της γάστρας.Αλείφουμε το κοτόπουλο με την μουστάρδα και μετά πασπαλίζουμε με κουρκουμά,αλάτι,πιπέρι.Στην κοιλιά του κοτόπουλου εκτός από το αλατοπίπερο και τον κουρκουμά βάζουμε και τις 2 σκελίδες του σκόρδου.Πάνω στην σχάρα βάζουμε το κοτόπουλο και ραντίζουμε με λίγο ελαιόλαδο.Σκεπάζουμε την γάστρα και ψήνουμε για 1 ώρα στους 220 βαθμούς.



Έπειτα ξεσκεπάζουμε την γάστρα και συνεχίζουμε το ψήσιμο μέχρι να ψηθούν ομοιόμορφα κοτόπουλο και πατάτες.
Όταν και τα δύο ψηθούν όπως θέλουμε είναι έτοιμα να τα απολαύσουμε.

Μικρά tips
Κουρκουμάς είναι ένα μπαχαρικό!Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο kitchenstories
Καλή επιτυχία!!!

14 σχόλια:

  1. Αμαν Βαγγελίστρα μου, Μάρα μου η φωτογραφία σου ειναι φανταστική! Τέλειο το κοτοπουλάκι σου με τον κουρκουμα και τις πατατούλες. Αρχισα δίαιτα.. Στο είπα? :o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα πρέπει να έχει ψηθεί υπέροχα! Τον λατρεύω τον κουρκουμά αλλά είμαι αλλεργική και ζηλεύω λιγάκι τώρα :(( Καλό σ/κ και να φάτε λίγο και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάρα μου και κουρκουμάς και γαστράτο αχ αχ ζηλεύω θέλω και εγώ μία μεριδούλα.Υπέροχο φαίνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ρε Μάρα λες κι είσαι μέσα στο μυαλό μου.Για σήμερα έχουμε κοτόπουλο και σκεφτόμουν να μην το κάνω απλά λεμονάτο...που είναι τέλειο δηλαδή κι έτσι.Οπότε θα κάνω την συνταγή σου.Μόλις τώρα κοιτάζοντας τις εικόνες σου αντιλήφθηκα οτι η γάστρα μου δεν έχει σχάρα....σνιφ.Η φώτο με το κοτόπουλο στο τέλος...τα σπάει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καπετάνισσα μου και το κοτόπουλο διαίτης είναι!Ασε τις πατάτες κάτω...σε βλέπωωωω...χαχαχααχ Φιλιάαααα

    Αχ Κωνσταντίνα μου σε νιώθω..Θα το φάμε όλο στην υγεία σου...φιλιά και καλό Σ/Κ

    Nadia έβαλα σερβίτσιο για σένα..σε περιμένω...φιλί...

    Κατερινάκι μου γλυκό..το ότι πήρα γάστρα είναι απορίας άξιο.Η σχάρα ήταν που έδωσε την έγκριση για αυτήν την αγορά.Φιλιάααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. wraio to faghto sou kai o kourkoumas mou aresei giati dinei xruso xrwma sto kotopoylaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :)Μαγείρισσά μου εσύ!:)
    Τέτοιο κοτοπουλάκι ζηλευτό δεν έχω ξαναεπιθυμήσει.
    Θα το φτιάξω, με τις προδιαγραφές σου και θα πιούμε ένα κρασάκι στην υγειά σου!

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ με πολλά-πολλά φιλιά.
    Ζ.

    * Σε ευχαριστώ για το link στην κουζίνα μου. Είστε δυο σήμερα με την ίδια παραπομπή στον κουρκουμά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειρήνη σχετικά πρόσφατα απέκτησα κουρκουμά από μια πολύ καλή μου φίλη.Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ η κάθε μπουκιά είναι στην υγεία της.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Καλό βράδυ!

    Ζαμπία μου νομίζω ότι είναι από τα αξιολογότερα άρθρα για κουρκουμά που έχω διαβάσει.Εκτός αυτού είσαι η αιτία γι αυτό το υπέροχο μπαχαρικό.Στην υγεία σας,στην υγεία μας...και πολλά πολλά φιλιά για Σε και το ΤΙΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ απόλυτα και με τον κουρκουμά και με τη γάστρα. Πολώ ωραίος συνδυασμός για το χρυσαφένιο σου κοτόπουλο. Εξαιρετικός.
    Καλημέρα και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραία που το έψησες το...γαστράτο! Συμφωνώ για τον κουρκουμά όπου ακουμπήσει δίνει γεύση και χρώμα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φωτο όλα τα λεφτά. Νομίζεις ότι είναι αληθινό και στρώνεις τραπέζι για να το φας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δυο μέρες προσπαθώ να αφήσω σχόλιο, κάθε φορά που το βλέπω, το λιγουρεύομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σας ζητήσω συγνώμη φίλες μου αλλά πολλές μέρες τώρα είχα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου.
    HelenGr,Αγγελική ,EvaZ.,manousina ευχαριστώ για τα σχόλια σας...φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή