Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Muffins αλμυρά


Νόστιμα αφράτα και λαχταριστά!
Τα ονόμασα muffins , η ονομασία αυτή έχει ενταχθεί πλέον στο λεξιλόγιο μας.
Ας δούμε τα υλικά...

Υλικά
500 γρ αλεύρι τύπου φαρίνα
200 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία περιβάλλοντος
3 αυγά
200γρ. γιαούρτι στραγγιστό
2 κουτ.γλυκού μπείκιν πάουντερ
2 κολοκύθια μέτρια κομμένα σε κύβους
1 μέτριο κρεμμύδι χοντροκομμένο
100 γρ σαλάμι αέρος η μπέικον
150 γρ φέτα
100 γρ κεφαλοτύρι σκληρό
λίγο ελαιόλαδο
λίγη ρίγανη η δυόσμο

Οδηγίες
Σας έχω πει προφανώς για τις απογευματινές συναθροίσεις της γειτονιάς μου;
Σας έχω πει.Αυτό που δεν σας έχω πει πει ίσως είναι ότι (σχεδόν) κάθε απόγευμα βγαίνουν αλυροί μεζέδες και γλυκά.
Μέχρι και ουζομπυροκατανήξεις κάνουμε από το πουθενά.
Τέλος πάντων.
Σήμερα μάζεψα από τον μπαξέ μου τα πρώτα κολοκύθια.
Είπα λοιπόν να τα αξιοποιήσω με τέτοιο τρόπο που να φάνε και τρία μικρά ζουζούνια της γειτονιάς.
Ο καλύτερος τρόπος να ταΐσεις σε ένα  παιδί λαχανικά είναι να του τα κρύψεις.
Έτσι ξεκίνησα και εγώ.Να κρύψω τα κολοκύθια από τα μικρά.
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι έβαλα τα κομμένα κολοκύθια,το κρεμμύδι χοντροκομμένο,το σαλάμι αέρος κομμένο και αυτό κατά προσέγγιση σε κύβους λίγο ελαιόλαδο και τα σωτάρισα ελαφρώς.
Στο τέλος έριξα και τα αρωματικά μου.


Στον αναδευτήρα χτύπησα αρχικά το βούτυρο.Ύστερα ήρθε η σειρά για τα αυγά και το γιαούρτι.
Πριν ρίξω το αλεύρι ενσωμάτωσα σε αυτό λίγο αλάτι το μπέικιν και το σκληρό κεφαλοτύρι.
Ανακάτεψα λίγο.Να μην γίνει τέλεια ομογενοποιήση των υλικών.Δείτε την φωτογραφία και θα καταλάβετε.


Μετά ήρθε η σειρά να μπουν στον αναδευτήρα τα υλικά που σωταρίστηκαν και η φέτα κομμένη και αυτή σε μικρούς κύβους.


Αναδευτήκαν όλα τα υλικά τόσο όσο να γίνει η ομογενοποιήση .

Μετά χρησιμοποίησα μια θήκη ψησίματος για ντόνατς και μια χρήσης θήκες για muffins.


Μοίρασα το μείγμα και το έψησα στους 160 βαθμούς για 20-30 λεπτά.


Τα αφράτα με μυρωδιά πίτσας ,έτσι είπαν τα μικρά ,muffins ήταν  υπέροχα.


Μικρά tips
Προτιμήστε κολοκύθια που να μην έχουν πολύ σπόρο.
Σε αυτήν την συνταγή χρησιμοποίησα σαλάμι αέρος,αλλά και το μπέικον του πηγαίνει.Η ζύμη δεν είναι σαν του κεικ.Είναι ελαφρώς πιο σφιχτή.Μην το φοβηθείτε.
Εκτός από μικρά και τσουπωτά muffins μπορείτε να το κάνετε αλμυρό κέικ σε ταψί η φόρμα.
Είναι τέλειο έδεσμα για μπουφέ και παιδικό πάρτυ.Τρώγονται ζεστά και κρύα.


Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 σχόλια:

  1. Το ΄πες και το 'κανες τελικά!
    Τα έφτιαξες τα μάφινς κολοκυθιού...
    Να σου πω την μαύρη μου αλήθεια, όταν είδα στη γέμιση το μπέικον (το οποίο αντικατέστησες με σαλάμι αέρος), ησύχασα! Την ήθελε την πικάντικη τσαχπινιά του αυτό το υγειηνό μαφινάκι.

    Τα παιδιά νομίζω δεν κάνουν ποτέ λάθος. Αφού είπαν "γεύση πίτσας" κατωχηρώθηκε.

    Πολύ καλή συνταγή Μάρα μου...
    Απολαμβάνω το come back σου!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά το είπα και το έκανα...συνήθως τηρώ τις υποσχέσεις μου-απειλές μαγειρικού τύπου. Γι αυτόν και μόνο τον λόγο μην με προκαλείται...χαχαχχαχαχχαχαχ
      Ναι τον μπέικον νομίζω ότι θα του έδινε πιο soft γεύση...άσε που είχα να καλύψω τα κολοκύθια από τα πιτσιρίκια ;-)
      Τι εννοείς come back;
      Λόγω ζέστης έχω κλειστεί στο σπίτι και ξεσπάω στην κουζίνα ως συνήθως..
      Φιλώ όλες τις γυναίκες της οικίας σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ θέλω απο αυτά με την τρύπα στη μέση, είναι τόσο ωραία! Πεθαίνω γι αλμυρά μαφινάκια Μάρα μου, η μάρκα μου!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά με την τρύπα στην μέση μπήκαν σαν δαχτυλίδια σε κάτι μικρά και στρουμπουλά δαχτυλάκια....και φαγωθήκαν....από το μικρό μας που ονομάζεται Ρηνιώ...
      Σε κάποια από τις επόμενες αναρτήσεις θα σας δείξω την αμαζόνα της αυλής μας....
      Πέτυχα την μάρκα σου;Ω Καπετάνισσα νιώθω ευτυχής...χαχχαχαχ
      φιλώ σε...........

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Μάρα μου με τα κολπάκια σου για να τρωνε τα παιδάκια και όχι μόνο εεεεεεεεε??
    φιλάκια
    δεν έχω καταλάβει που μένεις για να ζηλέψω την γειτονιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κολπατζού;χαχχαχαχαχα ναι βρε το ατιμούτζικο είμαι...είμαι!!!!!!!!!!!!!!
      Αααααααααα αυτό δεν το λέγω διότι προβλέπετε παρέλασης blogger-ική ...χαχχαχαχααχαχα Φιλιάαααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία Μάρα μου.

    Το σαλαμι αέρος τα κανει πιο πικάντικα και για μπουφέ είναι ότι πρέπει.
    Εχουν και γιαουρτάκι και μ αρέσει. Τα κολοκυθάκια από το μπαξέ σου είναι αυτά τα στρουμπουλά που βλέπω στην γωνία?? Σούπερ παραγωγή.. :) Καλοφάγωτα

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τσουπωτά κολοκύθια για τσουπωτά muffins...τυχαίο δεν νομίζω.
    Άσε που τα είχα μοστράρει εμπρός στον φούρνο την ώρα που τα έψηνα και ζήλεψαν τα muffins και φούσκωσαν από ζήλεια ;-)
    Ευχαριστώ καλή μου Marion...η γειτονιά κάνει ότι μπορεί για το #καλοφάγωτα#
    Φιλιάαααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ λαχταριστα τα μαθθινακια σου Μαρα! Τι συμπτωση, κι εγω ποσταρα κατι αναλογα μαφφιν, με πατατα ομως αντι για το κολοκυθακι. Την επομενη φορα θα δοκιμασω τα δικα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια αμφίπλευρη δοκιμή θα μας πείσει και τις δύο μας!!!!!!!
      Καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μιαμ μιαμ μιαμ... τίποτα άλλο δεν λέω!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά που κάνεις!!!!!!!!
      Φοβερά επεξηγηματικό ομολογώ το σχόλιο....χαχχαχαχαχαχα
      φιλιαααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  8. Zηλευτα τα αλμυρα muffins Μαρα μου,πραγματικα πρεπει να ειναιεξαιρετικης γευσης-εχω μια αδυναμια στα αλμυρα-!Μ'αρεσει που χρησιμοποιησες κολοκυθακια που ειναι ενα ελαφρυ λαχανικο εποχης,που εκανες εναν ευφανταστο συνδυασμο γευσεων για να δελεασεις τα δυσκολα πιτσιρικια.Ειναι πολυ ωραιο να νιωθεις οτι σε φροντιζουν!Επισης πολυ χαλαρωτικες βρισκω τις απογευματινες συναθροισεις..Ποση ομορφια μπορει να κρυβει μια αναλαφρη ,φιλικη κουβεντουλα με τηνσυνοδεια νοστιμων μεζεδων?Ποσο απλα και ηρεμα μπορουμε να ομορφυνουμε την καθημερινοτητα μας?Μαρα μου παντα τετοια,με υπεροχες συνταγουλες αλλα και με χαρουμενες στιγμες!Δεν χρειαζεται πολλα εξαλλου ο ανθρωπος..Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάς Φωτεινή μου!!!!!!!
      Όταν εκτιμάς την απλότητα είσαι και πιο ευτυχής.
      Τα πολύπλοκα είναι κουραστικά και ενίοτε ψυχοφθόρα.
      φιλιαααααααααααααααα

      Διαγραφή
  9. Απίθανη ιδέα Μάρα μου!!Και μόλις μου έστειλαν φρέσκα κολοκυθάκια από το χωριό!!! Μπράβο σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου καλή εβδομάδααααααααα!!!!!!!!!
      Τέλεια να τα δοκιμάσεις με τα χωριάτικα κολοκύθια....άλλη γεύση ,δεν το συζητώ........
      Φιλιααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  10. Μάρα μου τα αλμυρά μάφινς είναι από τα πλέον αγαπημένα μου σνακ! Τρώγονται υπερβολικά εύκολα και ευχάριστα!
    Δεν απορώ που τα δικά σου ενθουσίασαν τα ζουζούνια της γειτονιάς! Με τόσο ωραία υλικά που χρησιμοποίησες θα έγιναν απίθανα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία τα μάφιν σου,είναι σίγουρο ότι θα αρέσουν όχι μόνο στα παιδάκια αλλά σε όλους...να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή