Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ψωμάκια αφράτα


 Ψωμάκια νόστιμα και λαχταριστά.
Λίγο διαφορετικά σε υφή και σπουδαία στην γεύση.
Βέβαια η αρχική συνταγή είναι της Χρυσαυγής.
Υπέροχο κορίτσι με ταλέντο στο γράψιμο και στην μαγειρική!!!
Ναι Χρυσαυγή μου τα καλά λόγια τα λέω για να σε καλοπιάσω...αφού δεν σε ρώτησα για αναδημοσίευση....
Ας δούμε τα υλικά......

Τα υλικά της συνταγής σκέφτηκα να τα γράψω ,αλλά μετά σκέφτηκα :
Γιατί να μην δώσω το link ώστε όσοι δεν ξέρετε την Χρυσαυγή να την γνωρίσετε

Την συνταγή και τις οδηγίες θα την βρείτε ΕΔΩ.
Πατήστε στην λέξη εδώ και..... Καλή επιτυχία στο ζύμωμα!!!


6 σχόλια:

  1. Είδα ψωμάκι και μπήκα!
    Καλά έκανες και δεν έβαλες τη συνταγή! Πάω να τη δω γιατί φαίνονται νόστιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδα ψωμάκι και ήρθα και εγώ,φαίνονται τέλεια πολύ πολύ αφράτα μπράβο Μάρα μου,καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ ήρθαααα!!!!Αφράτα-αφράτα...μιάμ!!!!Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάρα μου,
    ΕΛΕΟΣ, ΕΛΕΟΣ, ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ!!
    ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ ΜΕ ΤΩΡΑ!

    Αρχικά ζητώ χίλια συγνώμη που δεν είχα πάρει χαμπάρι την δημοσίευσή σου και πόσο μάλλον επειδή με αναφέρεις κιόλας και με τιμάς φτιάχνοντας μια συνταγή μου!

    Αρχίζω να απαριθμώ για να μην ξεχάσω τίποτα από αυτά που θέλω να σου πω.

    1) Κατ΄ αρχίν χίλια ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να μαγειρέψεις κάτι δικό μου. Ξέρεις φαντάζομαι, πόσο όμορφο είναι να φτιάχνουν κάτι από αυτά που προτείνεις και να το ευχαριστιούνται!!!

    2) Το μπλόγκ σου είναι από τα λίγα μπλογκ που ο καταραμένος ο μπλόγκερ δεν μου δίνει αναφορά κάθε φορά που γίνεται μια καινούρια ανάρτηση, με αποτέλεσμα να χάνω επεισόδια αφού ξεχνιέμαι πολλές φορές να κοιτάξω λόγω πολλών υποχρεώσεων.... παιδιά, σκυλιά, γατιά κλπ.... Έτσι και με τα ψωμάκια. Άργησα να τα πάρω χαμπάρι.... Μου την έχει δώσει πολύ η κατάσταση αυτή, γιατί ενώ σε έχω βάλει πολλές φορές σε παρακολούθηση, εξακολουθώ να μην παίρνω report!! Γμτ.... !!!

    3) Γιατί δεν ρίχνεις ένα mail βρε Μάρα μου να ξέρω τι γίνεται?? Όχι φυσικά για να πάρεις έγκριση, αλλά για να μπω να δω τη συνταγή σου....??? Θα σε μαλώσω κακό κορίτσι και δεν το θέλω!!! χιχιχι

    4) Όσο σκέφτομαι ότι επειδή δεν σου έκανα σχόλιο μπορεί να υπέθεσες ότι έχω θυμώσει ή έχω παρεξηγηθεί για κάποιο λόγο, αγχώνωμαι πολύ περισσότερο. Δεν ξέρω, αλλά όταν καθυστερώ σε άτομα που με ενδιαφέρει να σχολιάσω αισθάνομαι άσχημα γιατί δεν θέλω να νομίσουν οτι τα αγνοώ. Κι εσύ είσαι ένα από αυτά τα άτομα που εκτιμώ.

    5) Θέλω να σε ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά για τα καλά σου λόγια τα οποία ανέφερες στην εισαγωγή! Το "ταλέντο στο γράψιμο" είναι αυτό για το οποίο χαίρομαι όταν το ακούω καθώς είναι η κρυφή μεγάλη μου αγάπη!! [Τώρα κορδώνωμαι σαν γύφτικο σκεπάρνι...]

    6) Τέλος για να μην μακρυγορώ, τη συνταγή μου, την πήρες και την πήγες ένα βήμα παραπέρα. Πρώτον επειδή έφτιαξες τη ζύμη σε ατομικά ψωμάκια!!! Φοβερό και δεν το είχα σκεφθεί!!! Ναι, το ομολογώ ο βλαξ!! Και δεύτερον για το μαυροκούκι που έβαλες από πάνω!!! Μπράβο...! Η αλεπού 100 και το αλεπουδάκι 101!!!

    Να είσαι καλά !!
    Σε φιλώ και σε χαιρετώ με πολύ και ειληκρινή εκτίμηση προς το πρόσωπό σου!!
    Χρυσαυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Χρυσαυγή μου!!!Έλεος και πάλι έλεος...Δεν είμαι από αυτούς τους blogger που θυμώνω..αυτό μπορεί να στο πιστοποιήσει και να το πρωτοκολλήσει κιόλας αν θες... μια "κοινή" μας φίλη.Εγώ είμαι χειρότερη από εσένα.Να σκεφτείς δεν ενημερώνομαι με mail για τις αναρτήσεις άλλων ,απλά σκέφτομαι εσένα θα μπω θα δω...κτλ.Σε αυτό είμαι αμελής να πω,αγενής να πω...άσε που αν δεν μου κάνει γερό γερό κλικ δεν λέω (γραφω ) τιποτα.Επίσης υπάρχουν blog και blogger που εκτιμώ και αγαπώ...αλλά σπάνια γράφω.Ας πούμε το KaPa.Me without you...tea without a biscuit.. είναι λατρεμένο μου μπλοκ ...αλλά έχω εβδομάδες να μπω.Μην βλέπεις που στην "Οσκαροδαφνωστεφανωμένη"(kitchen stories) σχολιάζω ...είναι κάτι σαν φετίχ για μένα να πειράζω την Ζαμπία και να της δείχνω με αυτόν τον τρόπο πόσο την θαυμάζω και για τις γνώσεις της αλλά και τον αδαμάντινο χαρακτήρα της...Dont worry...mon amour...Τελειώνοντας να σου πω ότι τα ψωμάκια σου είναι φανταστικά καιεσύ θεσπέσιο πλάσμα...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το τελευταίο!!!
      Γελάω τρελά με τον τρόπο που μιλάς!!!!!!!!!

      Διαγραφή